logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جشنواره ایران قهرمان در ابهر خبر داد:

اعلام نتایج جشنواره فرهنگی ایران قهرمان

اعلام-نتایج-جشنواره-فرهنگی-ایران-قهرمان
دبیر جشنواره ایران قهرمان با بیان اینکه به‌ مناسبت اجرای عملیات افتخارآمیز و خیره‌کننده وعده صادق و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جشنواره فرهنگی و هنری ایران قهرمان برگزار شد گفت: نتایج جشنواره اعلام شد.

محمدمهزیار زرینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: به‌ مناسبت اجرای عملیات افتخارآمیز و خیره‌کننده وعده صادق و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جشنواره فرهنگی و هنری ایران قهرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اسامی برندگان جشنواره فرهنگی و هنری با عنوان ایران قهرمان که ۶ نفر برتر؛ امیررضا بحری از شهر ابهر در رشته دل‌نوشته، رسول کشمرزی از شهر محمدیه قزوین، رشته شعر، امیرساسان توکلی از شهر زنجان،‌ رشته نقاشی، سارا عزیزی از شهر زنجان رشته نقاشی، کیانا صالحی از شهر زنجان، رشته نقاشی و امیرحسین گندم‌کار از شهر بهشهر (استان مازندران)  در رشته پوستر بودند.

دبیر جشنواره ایران قهرمان با بیان اینکه ۶ نفر از شرکت‌کنندگان نیز شایسته تقدیر بودند، گفت: برندگان برای دریافت هدیه خود با تلفن دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۱۹۲۷۸۱۱۷۲ تماس بگیرند یا در پیام‌رسان ایتا پیام ارسال کنند.

 وی افزود: در این جشنواره که به همت خانه قرآن هدایت صائین‌قلعه برگزار شد، تعداد ۳۰ نفر شرکت‌کننده آثار خود را در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری ارسال کردند و تعداد کل آثار دریافت شده در این جشنواره، ۷۷ اثر است.

دبیر جشنواره ایران قهرمان ضمن اشاره به برگزاری جشنواره ایران قهرمان در سطح ملی، متذکر شد: از استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین و زنجان در جشنواره شرکت و آثار خود را ارسال کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر