logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۷۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه‌ طارم در گفتگو با موج‌رسا:

اقتدار امروز کشور را مدیون امام(ره) هستیم

اقتدار-امروز-کشور-را-مدیون-امام(ره)-هستیم-
امام جمعه‌ طارم گفت:‌ پیروزی انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام راحل میسر شد و اقتدار امروز در کشور را مدیون امام و رهبری هستیم.

 حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه کشورمان در آغاز انقلاب با دشمنان زیادی روبرو بود که هیچ کدام نمی‌توانستند شاهد رشد و نمو جمهوری اسلامی ایران باشد اظهار کرد: با رهنمودهای امام راحل انقلاب اسلامی به دست جوانان انقلابی راه و مسیر خود را گرفت و با تقدیم شهدای زیاد برای به دست آوردن استقلال کشور توانست در برابر کشورهای غربی ایستادگی کند و اگر رهنمودها امام خمینی(ره) نبود این مهم میسر نمی‌شد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اسلام شناسی، تقوا دینداری از جمله خصوصیات اصلی امام راحل بود که به کار بردن اصول باعث پیشرفت در زمینه‌های مختلف در جامعه خواهد شد ابراز کرد: کشورمان با پیشرفت هایی که در عرصه‌های مختلف دارد امروزه توانسته است جزو کشورهای مهم در منطقه باشد و در واقع عزت و اقتدار کنونی کشور را مدیون رهنمودهای امام و رهبری هستیم که مانند چراغ روشنی مسیر رسیدن به پیشرفت‌ها در کشور را نشان می‌دهد.

امام جمعه‌ طارم با اشاره به اینکه از جمله اقداماتی که می‌توان برای شناخت امام و اهداف بزرگ ایشان در جامعه پیاده کرد آشنا شدن با سیره و روش امام است و شناخت اخلاص از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است گفت: امام خمینی دارای روحیه قوی بودند و در زندگی پر برکت خود هیچ چیز را برای خود نخواستند و این خشوع و فروتنی ایشان را می‌رساند.

وی با بیان اینکه کشورمان در آغاز انقلاب با دشمنان زیادی روبرو بود که هیچ کدام نمی‌توانستند شاهد رشد و نمو جمهوری اسلامی ایران باشد اظهار کرد: با رهنمودهای امام راحل انقلاب اسلامی به دست جوانان انقلابی راه و مسیر خود را گرفت و با تقدیم شهدای زیاد برای به دست آوردن استقلال کشور توانست در برابر کشورهای غربی ایستادگی کند و اگر رهنمودها امام خمینی(ره) نبود این مهم میسر نمی‌شد. 

منصوری با بیان اینکه دشمنان برای اینکه انقلاب نوپای جمهوری اسلامی نتواند رشد و نمو کند مانع های زیادی تراشیدند ابراز کرد: ولی جوانان غیور ایران در برابر دشمنان شجاعانه ایستادگی کردند و با نثار خون خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه شهدا هرگز از دست نمی‌روند بلکه به دست می‌آیند و این عزیزان برای جامعه و مردم مایه برکت، رزق و روزی هستند افزود: کشورمان در هشت سال دفاع مقدس توانست بر تمام قدرت‌های جهان غلبه کند و امروز نیز نهضت امام راحل به رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی ابراز کرد: روشنگری که حضرت امام خمینی(ره) به جهان اسلام هدیه داد باعث گسترش عدالت‌خواهی در جامعه شد و امام مانند شمع روشنی بود تا راه و مسیر رستگاری را به مردم، جامعه و جهان نشان دهد و این تبیین به جای امام امروزه منشی محکم برای مقابله با ظلم و ستم است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر