logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۷۹۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان خبر داد:

افتتاح رشته ورزشی نت‌بال در زنجان

افتتاح-رشته-ورزشی-نت‌بال-در-زنجان
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: هفته پیش‌رو رشته ورزشی نت‌بال در بخش بانوان را افتتاح خواهیم کرد.

نرگس رمضانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه رشته نت‌بال همانند بازی بسکتبال است، گفت: در هر تیم هفت بازیکن شرکت دارند و بازی در داخل سالن یا بیرون در هوای آزاد هم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این ورزش مناسب برای افراد در تمامی سنین و سطوح تناسب اندام است، امیدواریم بانوان استان از این رشته مفرح و هیجان‌انگیز استقبال کرده و روز به روز شاهد موفقیت آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به بخش آقایان افزود: سه نفر از ورزشکاران تیم ملی فلوربال استان زنجان به نام عرفان جوان، مهدی اوصالی و سیدعلیرضا حسینی که در اردوی تیم ملی فلور بال ایران به میزبانی شهر قم برگزار شده بود بازگشتند و برای مسابقات آسیایی خود را آماده می‌کنند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان عنوان کرد: استعدادیابی نیز در رشته‌های سپک‌تکرا و فلوربال در بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی نوجوان و جوان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: رشته سپک‌تکرا هم ورزشی شبیه به والیبال است که به جای دست، از پا و برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: در نظر داریم برای رشته مهیج نت‌بال از دختران دانشجو در زمینه استعدادیابی پای کار آورده و از آن‌ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برادران جوجیتسوکار نیز در مسابقات ابوظبی با اختلاف بسیار کمی بازی را به کشور رقیب واگذار کرده و مقامی را از آن خود نکردند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: تیم کمیته پروازی نیز سخت مشغول فعالیت و تمرین بوده و سه سایت در شهرستان طارم واقع شده است که مردم هم می‌توانند استفاده کرده و لذت ببرند.

وی اذعان کرد: رشته ورزشی دارت همه روزه در مجموعه انقلاب فعال است و از همین هفته لیگ دارت آغاز به فعالیت خواهد کرد. 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر