logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۷۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان:

مشکلی در تامین اعتبار ورزشگاه زیتون نیست

مشکلی-در-تامین-اعتبار-ورزشگاه-زیتون-نیست
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیاز به تامین اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی است گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده در تامین اعتبار این پروژه مشکلی نخواهیم داشت.

سید محمد شعاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از سال ۸۴ آغاز شده و قرار بر این بوده که در مدت چهار ساله به پایان برسد که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: مجموعه استانداری در تلاش بوده که این پروژه در کمترین زمان ممکن بهره‌برداری برسد اما این پروژه دارای مشکلات فنی نیز بوده که در اثر طولانی شدن روند اجرای این پروژه به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این پروژه در سفر دوم شهید آیت‌الله رئیسی به استان زنجان مقرر شد تا آخر شهریور ماه به بهره‌برداری برسد عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه به استان زنجان محول شد که بعد از این اتفاق روند اجرای پروژه ادامه پیدا کرده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تمام تلاش بر این است که این پروژه تا آخر شهریور ماه امسال به فاز بهره‌برداری برسد خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات اجرایی پروژه موجود بوده و برای اجرای کامل این پروژه اعتباراتی پیش‌بینی شده و از بابت اعتبارات هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای این پروژه با پیشرفت حدود ۸۰ درصدی نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده است عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

شعاعی در ادامه در مورد تکمیل پروژه‌های عمرانی که در اولویت استان قرار گرفته است، گفت: تکمیل پروژه‌های بزرگ از اولویت‌های استان بوده که این ورزشگاه نیز جزو پروژه‌های بزرگ استان محسوب می‌شود که در دستور کار جدی برای افتتاح و بهره‌برداری آن هستیم.

وی تاکید کرد: موزه دفاع مقدس نیز از دیگر پروژه‌هایی است که تکمیل آن در دستور کار بوده و سعی براین است که این پروژه تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تکمیل سدهای نیمه تمام استان نیز از جمله پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: سد بلوبین نیز از جمله پروژه‌هایی بود که به مرحله آبگیری رسید و این سد در آینده نه چندان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سد مراش نیز از جمله پروژه‌هایی است که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این سد نیز به مرحله آبگیری برسد، افزود: تکمیل سر مشمپا نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار استان بوده که تکمیل آن در رفع مشکلات آب منطقه بسیار تأثیرگذار است. 

شعاعی با بیان اینکه قطعه دوم و چهارم محور کبودرآهنگ نیز در دستور کار قرار گرفته است که اگر مشکلی در این حوزه در بحث اعتبارات ایجاد نشود این پروژه نیز به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید ادامه داد: محور سلطانیه_قیدار و کبودرآهنگ نیز از جمله پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته اگر مشکلی از لحاظ تامین اعتبار ایجاد نشود این پروژه‌ نیز امسال افتتاح خواهد شد‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر