logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست بیمه سلامت شهرستان ابهر خبر داد:

ارائه خدمات درمان ناباروری به زوجین ابهری

-ارائه-خدمات-درمان-ناباروری-به-زوجین-ابهری
سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان ابهر گفت: خدمات تخصصی ناباروری در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و در شهرستان ابهر در بیمارستان الغدیر ارائه می‌شود.

محمدتقی رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دهک‌های درآمدی یک تا پنج در ابهر بیمه سلامت رایگان دارند و ۴۱.۹ درصد از جمعیت  شهرستان ابهر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به خدمات این سازمان به بیمه‌شدگان افزود: ۷۷.۸ درصد از جمعیت بیمه شدگان شهرستان ابهر تحت پوشش رایگان سازمان بیمه سلامت قرار دارند.

سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: دهک‌های درآمدی ۶ تا ۹ نیز با تخفیف پرداخت ۸۰ تا ۵۰ درصدی در صندوق بیمه سلامت همگانی ایرانیان زیر پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

وی به طرح‌های حمایتی بیمه سلامت در قبال بیمه‌شدگان اشاره کرد و گفت: یکی از این طرح‌ها رایگان شدن خدمات بستری دهک‌های یک تا سه و همچنین کودکان زیر هفت سال سن در مراکز دولتی دانشگاهی است.

رجبی با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص این سازمان تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج است، گفت: با تشکیل این صندوق ارائه خدمات از پنج نوع به ۱۰۷ نوع بیماری افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: خدمات تخصصی ناباروری نیز در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و در شهرستان ابهر در بیمارستان الغدیر به مراجعین و زوجین نابارور ارائه خدمات به صورت بیمه‌ای انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر