logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۹۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فعال سیاسی بین‌الملل در گفتگو با موج‌رسا:

انتخاب خوب انتخابی با تکیه بر عقلانیت است

انتخاب-خوب-انتخابی-با-تکیه-بر-عقلانیت-است
فعال سیاسی بین‌الملل با بیان اینکه انتخاب خوب، انتخابی با تکیه بر عقلانیت است گفت: شناخت شاخصه‌های اصلی کاندیداها باید مد نظر قرار گیرد و در نظر داشت فرد منتخب دلسوز نظام و مردم باشد.

زینب شریعتمدار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه انتخاب خوب انتخابی با تکیه بر عقلانیت است اظهار کرد: شناخت شاخصه‌های اصلی کاندیداها باید مد نظر قرار گیرد و در نظر داشت فرد منتخب دلسوز نظام و مردم باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا برای مملکت و نظام توحیدی فردی مناسب معرفی کنیم، گفت: با مشارکت حداکثری می‌توان فرد اصلح را برای مدیریت جامعه اسلامی انتخاب کرد. باید در نظر داشت نظام توحیدی همان نظام ولایت است.

فعال سیاسی بین‌الملل با اشاره به اینکه انتخابات با حضور مردم پررنگ می‌شود و در واقع این مردم هستند که با مشارکت حداکثری انتخابات را جهت می‌دهند اذعان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حرف نو جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی است.

شریعتمدار افزود: جمهوری اسلامی در دنیا ثابت کرد دموکراسی مورد ادعای غرب، پوچ و خالی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مورد تاکید جمهوری اسلامی است گفت: این اقدام به تمدن‌سازی منجر خواهد شد.

فعال سیاسی بین‌الملل با اشاره به اینکه با مطالعه تاریخ معاصر و افزایش سطح آگاهی و بصیرت می‌توان الگوهای مناسبی در انتخاب صحیح و درست داشت گفت: باید در عرصه انتخابات حضور پررنگ داشت و دیگران را برای مشارکت در این امر تشویق کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر