logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۷۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان مطرح کرد:

ترمیم جدا کننده معابر توسط بتن ضدخورنده

ترمیم-جدا-کننده-معابر-توسط-بتن-ضدخورنده-
شهردار زنجان با بیان اینکه در سالجاری یکی از پروژه‌های مهم شهرداری رفع مشکل خورندگی کف جوی‌ها و آبراهه‌ها است، گفت: تقریبا در کل سطح شهر کانال‌های آبراهه‌ در معرض مواد خورنده قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا فیروزفر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان گفت: اقدامات شهرداری در سالجاری در خصوص قراردادها در زمان مشخص و به موقع آغاز شده، اما مهم‌ترین موضوع این بود که قراردادهای سال قبل را طوری به  مرحله عقد قرارداد رساندیم و ادامه دادیم که کار عمرانی در شهر قطع نشود.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: از چهارم و پنجم فروردین ماه امسال کار‌های عمرانی را  به طور ملموس در دست داشتیم که ادامه قرارداد‌های سال قبل بود و به موقع نیز اقدامات اجرایی آن در شهر انجام شد.  

شهردار زنجان با اشاره به ابلاغ بودجه و تشکیل کمیسیون‌ها برای بررسی پیشنهاد شهرداری عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع شهرداری در سال جاری توانستیم پروژه‌ها را به مرحله عقد قرارداد برسانیم.  

وی ابراز کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری در سالجاری رفع مشکل خورندگی کف جوی‌ها و آبراهه‌ها بوده که تقریبا در کل سطح شهر شاهد آن هستیم.  

فیروزفر با بیان اینکه در سالجاری یکی از پروژه‌های مهم شهرداری رفع مشکل خورندگی کف جوی‌ها و آبراهه‌ها است، گفت: تقریبا در کل سطح شهر کانال‌های آبراهه‌ در معرض مواد خورنده قرار دارند.

وی با بیان اینکه در ادبیات فنی بحث ضد خورندگی دو راهکار دارد، گفت: برای ایجاد بتن ضدخورنده استفاده از سیمان مناسب و مواد مذاب در اولویت هستند که با در دسترس بودن سیمان مناسب انجام شده و در غیر این صورت از مواد مذاب استفاده می‌شود.

در پایان جلسه نیز با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان و برخی مسئولان استانی از قهرمانان افتخارآفرین زنجانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر