logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان خبر داد

راه اندازی 104 کانون فرهنگی و هنری مساجد تا پایان سال در زنجان/ طرح تلاوت نور در کانون های مساجد گسترش می یابد

راه-اندازی-104-کانون-فرهنگی-و-هنری-مساجد-تا-پایان-سال-در-زنجان-طرح-تلاوت-نور-در-کانون-های-مساجد-گسترش-می-یابد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: 104 کانون فرهنگی و هنری مساجد تا پایان سال در زنجان راه اندازی می شود.

مرتضی مقدمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 334 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده 104 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد تا پایان امسال به این تعداد اضافه می شود،تصریح کرد: یک باب کانون فرهنگی و هنری مساجد نیز در دانشگاه های استان زنجان راه اندازی می شود.

این مسئول بیان داشت: قرار است پس از بررسی ظرفیت دانشگاه های استان نسبت به تأسیس یک باب کانون در این مراکز اقدام شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه40 باب کانون دارای مجوز مخزن دار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد،افزود: امسال 15 باب کتابخانه مخزن دار به این تعداد اضافه می شود. 

مقدمی از راه اندازی هشت باب کتابخانه باز در کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: امسال از سه هسته پژوهشی کانون های مساجد استان زنجان حمایت می شود.

وی با اشاره به حمایت از مراکز تفسیر قرآن کریم به عنوان یکی از اولویت های دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان،بیان داشت:گسترش طرح تلاوت نور در کانون های مساجد هم امسال پیگیری می شود.

این مسئول از برگزاری طرح نهضت نهج البلاغه خوانی در تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: به همین منظور از حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع برای سخنرانی پیرامون نهج البلاغه دعوت می شود. 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: طرح نهضت ترویج نهج البلاغه در کانون های فرهنگی و هنری نیایش در زندان ها، تسنیم در دانشگاه زنجان، قدر در آمادگاه و باقرالعلوم در مسجد محمد باقر(ع) زنجان برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر