logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۷۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

زنجان مشکلی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ندارد

زنجان-مشکلی-در-برگزاری-انتخابات-ریاست-جمهوری-ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هیأت‌های نظارت و اجرایی تا چند روز آینده تشکیل می‌شود، گفت: مشکلی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نداریم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان زنجان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اقدامات اولیه به منظور فعال شدن ستاد انتخاباتی استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی بیان اینکه آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان داریم تصریح کرد: به دلیل برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی این آمادگی در سطح استان وجود دارد و تعداد شعبات نیز تغییری نخواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به با تاکید بر اینکه طی چند روز آینده فرمانداری‌ها هیأت‌های اجرایی را تشکیل خواهند داد عنوان کرد: به خاطر انتخابات اخیر شورای اسلامی آمادگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد و در این راستا هیچ مشکلی در سطح استان نداریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات این دوره از ریاست جمهوری نیز به صورت الکترونیکی نخواهد بود ادامه داد: وزارت کشور اعلام کرد که تعداد دستگاه‌ها محدود بوده و امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود ندارد.

رفیعی با بیان اینکه در حال حاضر مشغول بهسازی نیروی انسانی و پشتیبانی هستیم تا بتوانیم یک انتخابات خوبی را در سطح استان برگزار کنیم افزود: تعداد محل شعبات توسط هیأت اجرایی در فرمانداری تعیین می‌شود و تاکید ما در انتخابات شورای اسلامی نیز این بود که شعبات طوری انتخاب شود که همه مردم به راحتی بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی به بیان اینکه باز هم بعد از تشکیل هیأت‌های اجرایی روند برگزاری انتخابات و شعبات مورد بررسی قرار می‌گیرد و بازنگری انجام شده و نسبت به شعبات اخذ رای تصمیم‌گیری خواهد شد عنوان کرد: نهایت تصمیم گیری‌ها طوری خواهد بود که امکان رای مردم در همه نقاط استان از شهری و روستایی وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در پایان با اشاره به اینکه رسانه‌ها همراهی بسیار خوبی با ستاد انتخاباتی استان زنجان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتند ادامه داد: از رسانه‌ها می‌خواهیم در انتخابات ریاست جمهوری نیز این همراهی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند تا بتوانیم یک انتخابات پرشوری را در سطح استان برگزار کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴