logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۷۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای طرح تکمیل راه روستا‌های کردی و باغچه

اجرای-طرح-تکمیل-راه-روستا‌های-کردی-و-باغچه
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه پروژه آسفالت راه‌ روستایی کردی و باغچه در حال تکمیل است گفت: از ۷.۵ کیلومتر راه موجود ۳ کیلومتر سال گذشته آسفالت شد.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: برای راه روستایی کردی - باغچه طی سال گذشته و جاری، سه قرارداد در حوزه‌های مختلف منعقد کردیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این قراردادها در بحث زیرسازی و ابنیه و خاکبرداری مسیر است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان بیان کرد: مسیر راه مزبور همواره در فصول بارش بدلیل بستر نامناسب آن با سختی تردد همراه بود. 

وی تصریح کرد: در بحث آسفالت راه کردی از ۷.۵ کیلومتر راه موجود، سه کیلومتر آن در سال گذشته آسفالت شد که با توجه به پایان فصل کاری و فرا رسیدن فصل سرما امسال برنامه داریم با پای کار بودن پیمانکار در اسرع وقت پروژه را تکمیل کنیم.

جعفری عنوان کرد: در مسیر روستای کردی به روستای باغچه نیز با بهسازی و ارتقای کیفی ابنیه و زیرسازی و بهبود طرح هندسی در حال پیشبرد اهداف طرح هستیم. 

وی اظهار کرد: برای این پروژه هم از محل مصوبات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و هم از محل آورده سازمان راهداری بودجه لازم تامین شده است.

جعفری ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده مبلغ ۶ میلیارد تومان نیز از بنیاد علوی به صورت مساعدتی و مشارکتی جذب شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در فرصت باقیمانده از فصل کاری این اعتبارات را در این محور هزینه کنیم و پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر