logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۷۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ماهنشان خبر داد:

طبخ غذا در ماهنشان به‌مناسب ارتحال امام(ره)

طبخ-غذا-در-ماهنشان-به‌مناسب-ارتحال-امام(ره)
مسئول ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ماهنشان با بیان اینکه در روز ۱۴ خرداد ماه برنامه‌های متنوعی در ماهنشان برگزار خواهد شد گفت: طبخ ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در الویت برنامه‌ها قرار دارد.

قدرت فروزان‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طی جلسه‌ای که برگزار شد مقرر است، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد در شهر ماهنشان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مسجد ولیعصر ماهنشان برگزار شود.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در مدت زمان اجرای، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که از جمله آن قرائت قرآن با حضور قاریان شهرستانی و استانی و حضور مادحین و انجام مدیحه‌سرایی، سخنرانی حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری، امام جمعه ماهنشان است.

مسئول ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ماهنشان اظهار کرد: در روز ۱۴ خرداد تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز جهت پذیرایی از میهمانان و همشهریان طبخ خواهد شد.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با پویش چله شهدای خدمت همزمان شده برنامه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر خواهد بود.

فروزان‌فر یادآور شد: این انقلاب به نام حضرت امام خمینی (ره) است و ایشان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: شخصیت امام خمینی (ره) به گونه‌ای است علاوه بر تمام ملت ایران بلکه تمام مسلمانان عالم به ارزش جایگاه امام خمینی (ره) آگاهی دارند.

مسئول ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ماهنشان تاکید کرد: ما نیز بر خود وظیفه می‌دانیم به عنوان رهبر جامعه اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران سالروز ارتحال ایشان را گرامی بداریم و در این روز هر چه در توان داریم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر