logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فیلم؛

راز محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی ‌ارتباط‌گیری با مردم بود

راز-محبوبیت-شهید-آیت‌الله-رئیسی-‌ارتباط‌گیری-با-مردم-بود
خبرنگار پایگاه خبری عصر زنجان گفت: راز محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی ارتباط‌گیری با مردم بود و این ویژگی تبدیل به یک نماد در دوره ریاست جمهوری خواهد شد.

کمیل محمدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در تاریخ کشور چندین بار اتفاق افتاده است که انتخابات پیش از موعد مقرر در کشور برگزار شود اظهار کرد: آنچه که در این میان مهم است تغییر معیار و ایجاد یک الگوی جدید است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دارای بعد جدی در ارتباط‌گیری با مردم بود به طوری ارتباط مستقیم با مردم و مشکلات مربوط به آن‌ها را داشت ابراز کرد: این ویژگی یک الگوگیری مناسب برای انتخاب افراد منتخب در دوره‌های بعدی است.    

خبرنگار پایگاه خبری عصر زنجان با اشاره به اینکه حضور شهید آیت‌الله رئیسی در مناطق مختلف کشور برای رسیدگی به مشکلات مردم اقدامی مهم بود اضافه کرد: در سفر آخر که به استان زنجان داشت در مناطق پائین شهر حضور یافت و در مسیر رفت و آمدها با مردم گرم و صمیمی صحبت کرد و به مشکلات مردم و درد و دل آن‌ها پرداخت. 

محمدی گفت: خصوصیاتی که شهید آیت‌الله رئیسی در ارتباط‌گیری با مردم داشت در دوره بعدی انتخابات تبدیل به یک نماد خواهد شد.   

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری افراد مختلف بر روی این موضوع تمرکز و برنامه‌ریزی خواهند داشت تا رای مردم را جذب کنند.   

خبرنگار پایگاه خبری عصر زنجان ابراز کرد: باید در نظر داشت که آرایش احزاب سیاسی نیز تغییر کرده  و برخی اصلا قصد ورود به عرصه انتخابات را ندارند و این خود یک چالش است.

محمدی گفت: انتخابات امری حساس و مهم برای جامعه است که با حضور مردم معنای حقیقی پیدا می‌کند و مردم هستند که با انتخاب درست سکان هدایت کشور را به فرد اصلح خواهند داد.      

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر