logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۷۹۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان:

انتخابات همبستگی حکومت و ملت را نشان می‌دهد

انتخابات-همبستگی-حکومت-و-ملت-را-نشان-می‌دهد-
دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان با بیان اینکه قانون‌مداری و امانت‌داری از خصوصیات فرد منتخب در انتخابات است گفت: انتخابات همبستگی حکومت و ملت را نشان می‌دهد.

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه انتخابات در جامعه امری مهم و مشارکت در آن مهم‌تر است اظهار کرد: اجرای مصوبات و تصمیمات اصلی در هیأت دولت بر عهده ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: ریاست جمهوری از یک جایگاه بسیار والایی در جامعه برخوردار است و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود و پرداختن به این مهم نیازمند بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات است.

دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان با اشاره به اینکه اهمیت ریاست جمهوری باعث بالا رفتن حساسیت‌های اجتماعی می‌شود اذعان کرد: اتحاد و همبستگی مردم در انتخابات تجلی می‌یابد و در نظام جمهوری اسلامی انتخابات مظهر اراده مردم است با این حال تمام مردم نسبت به این قضیه باید حساس باشند و فرد منتخب را با حساسيت بالا انتخاب کنند.

بیات با بیان اینکه قانون‌مداری و امانت‌داری از دیگر خصوصیات فرد منتخب در انتخابات است و مردم با مشارکت در انتخابات خود برای آینده کشور تصمیم می‌گیرند تاکید کرد: انتخابات همبستگی حکومت و ملت را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروزه‌ حساسيت‌های منطقه بیشتر  شده است و یکسری اتفاقات جهانی در حال وقوع است ابراز کرد: این نظام به نوعی بر اساس همبستگی بین مردم است که مسیر خود را طی کرده است.

دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان اذعان کرد: همه باید در مسائل عمومی مشارکت کنند که در واقع پرهیز از خودرایی و خودمحوری است.

بیات گفت: در عرصه انتخابات پیش‌رو فضای انتخاباتی به گونه‌ای است که همه تعیین صلاحیت‌شدگان باید بتوانند شرکت کننده باشند.

وی افزود: انتخابات مظهر همبستگی حکومت و ملت است و مردم بار دیگر با مشارکت پای صندوق‌های رای اتحاد خود را به میان خواهند گذاشت. 

دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان با بیان اینکه مردمی بودن مهمترین شاخصه‌ اصلی در انتخابات است ابراز کرد: با عدم حضور در پای صندوق‌های رای جریان نظام از کار نمی‌ایستد اما با افزایش مشارکت علاوه بر بهره‌گیری از حق خود در انتخاب حاکم، پایه‌ها و ارکان نظام را تثبیت کرده و تحکیم می‌بخشیم که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر