logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان:

جمعیت و ازدواج در اولویت برنامه‌های فرهنگی زنجان است

جمعیت-و-ازدواج-در-اولویت-برنامه‌های-فرهنگی-زنجان-است
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان با اشاره به اینکه جمعیت و ازدواج در اولویت برنامه‌های فرهنگی زنجان است، گفت: رویکردهای اصلی در حوزه جمعیت است که ما باید به صورت جدی به این حوزه ورود داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فائزه موسوی امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان با اشاره به برنامه‌های امور بانوان در سطح استان زنجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی در این حوزه جمعیت است که ما باید به صورت جدی به این حوزه ورود داشته باشیم و از برنامه‌های ابلاغی استان نیز بوده است. 

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه بحث الگوی سوم زن، کسب و کار و جمعیت از جمله سرفصل‌هایی است که ذیل آنها برنامه‌ریزی انجام می‌شود ادامه داد: در بحث جمعیت بعضی از مجموعه‌ها مانند سازمان ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان زنجان مسئولیت‌های جدی‌تری در این حوزه دارند که در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که دفتر امور بانوان استانداری زنجان برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرده بحث ازدواج بوده که این موضوع از تاکیدات ویژه استاندار بوده و در دستور کار جدی قرار گرفته است.

افزود: اقدامات همه مجموعه‌هایی که در حوزه ازدواج نقش دارند جمع‌آوری شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام بوده و یک کمیته ویژه ازدواج با حضور مجموعه‌های متولی و اندیشمندان این حوزه تشکیل می‌شود.

وی رصد حوزه آسیب‌های خانواده را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در استان زنجان در دستور کار قرار گرفته است افزود: رصد در این حوزه کار سختی بوده چرا که کار میدان بوده و اطلاعات از مجموعه‌های متنوع و مختلف مردمی جمع‌آوری می‌شود که چندان دقیق نمی‌تواند باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر