logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۷۹۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
فعال بین‌الملل:

شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب رئیس جمهور بعدی را سخت‌تر کرد

شهید-آیت‌الله-رئیسی-انتخاب-رئیس-جمهور-بعدی-را-سخت‌تر-کرد
فعال بین‌الملل با اشاره به حضور شهید آیت‌الله رئیسی میان مردم در دور دست‌ترین نقاط کشور گفت: این حرکت به یک نماد در انتخاب درست ریاست جمهوری آینده تبدیل شد و در واقع کار رئیس جمهور بعدی و مردم را سخت‌تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  زینب شریعتمدار امروز در مراسم سوگواری شهدای خدمت که با حضور بانوان زینبی زنجانی در حسینه اعظم زنجان برگزار شد با بیان اینکه شهدا گوهران گرانقدر برای جامعه هستند و راهشان ادامه دارد اظهار کرد: زمانی که به گذشته فکر می‌کنیم شب سخت هفتم تیر ماه، انفجار شدید رخ داده، نگرانی مردم از حال شهید بهشتی تداعی می‌شود که آیا در این انفجار ایشان زنده است یا خیر! و همه واهمه داشتند با شهادت ایشان چه بر سر کشور خواهد آمد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: روز قبل حادثه یعنی هفتم تیر ماه مقام معظم رهبری در اثر انفجار ترتیب داده شده توسط منافقان زخمی شدند، وزرا و رئیس قوه قضائیه نیز یک مرتبه در یک حادثه شهید شدند و همگی شوک بزرگی را برای مردم کشور به همراه داشت اما این اتفاقات نتوانست ذره‌ای نا امیدی در دل مردم ایجاد کند.

فعال بین‌الملل در ادامه اذعان کرد: همانطور که حضرت آقا فرمودند؛ زمانی که از کار زیاد فارغ شدید ناامید نشوید و دوباره قد راست کنید و با اقتدار بایستید چرا که تجربه کسب کردید و ساخته شدید و ناامید نباشید.

وی با بیان اینکه شروع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در واقع با خون حاج قاسم سلیمانی آغاز شد گفت: گام اول انقلاب نیز با شهادت شهدایی چون مفتح، رجایی، بهشتی و باهنر شروع شد بنابراین خون شهدا تضمین کننده راه انقلاب بود و این را تاریخ برایمان نشان داده است.

فعال بین‌الملل عنوان کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد و ملت ایران با تقدیم جوانان و شهدا به انقلاب نو‌پای محکم‌تر دست یافتند، و دشمنان را ناامید کردند در این جنگ کشورهای زیادی دست به دست هم دادند تا مانع رشد درخت انقلاب شوند اما شکست خوردند.

شریعتمدار ابراز کرد: در عملیات وعده صادق صدها پهپاد و موشک به ارتش رژیم صهیونیست شلیک شد و باید این را در نظر داشت هیچ کشوری جرات این کار را نداشت ولی کشورمان با اقتدار به جهان نشان داد که رژیم صهیونیست پوچ و خالی است و جهان شاهد این اقتدار بود و این اقتدار از خون حاج قاسم سلیمانی و جنس شهید آیت‌الله رئیسی بود. 

وی گفت: رئیس جمهوری که خاکی و از جنس مردم بود به مناطق دور دست کشور می‌رفت و در آخر برای مردم و در راه خدمت به کشور شهید شد و شهید آیت‌الله رئیسی لحظه‌ای آرامش نداشت و برای تامین نیاز مردم تلاش کرد و سردار سلیمانی نیز برای امنیت کشورمان تلاش کرد و در آخر به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

فعال بین‌الملل تاکید کرد: اگر توجه کنید همسر شهید رئیسی بعد شهادت ایشان در کلاس‌های دانشگاه حضور یافتند چرا که مقام معظم رهبری به ایشان فرمودند؛ من مقاله‌های شما را خوانده‌ام مبادا دست از سعی و تلاش بردارید، ناامید شوید و توقف کنید و همچنین فرمودند؛ در کار کشور هیچ خللی ایجاد نخواهد شد و این دلگرمی برای مردم بود.    

شریعتمدار با اشاره به اینکه حضور شهید آیت‌الله رئیسی میان مردم و دور دست‌ترین بخش‌های کشور نشان دهنده مردمی بودن ایشان است افزود: این حرکت به یک نماد در انتخاب درست ریاست جمهوری آینده تبدیل شد و در واقع حرکت به یاد ماندنی، یک منش و روش مناسب برای انتخاب صحیح است و در واقع کار رئیس جمهور بعدی و مردم را سخت‌تر کرد.

وی ادامه داد: نمی‌توان کار را راحت گرفت و باید در انتخابات این دوره ریاست جمهوری حساس بود و با آگاهی لازم بهترین فرد را برای اداره کشور انتخاب کنیم و دقت داشته باشیم تحریم‌ها مانعی برای رشد در کشور نیستند و کشورمان بر آنها غلبه کرده است.  

وی با بیان اینکه با تلاشی که شهید آیت‌الله رئیسی برای کشور و مردم مخصوصا قشر کارگر انجام دادند چند کارخانه احیا شد و کارگران در آن مشغول شدند ابراز کرد: در تشییع پیکر ایشان کارگران کارخانه‌های مختلف حضور داشتند و گفتند که کارخانه و زندگی ما را آقای رئیسی احیا کرد و ایشان طرفدار کارگر ایرانی بود و ملت ایران نمی‌توانند به رئیس جمهوری رای دهند که اتفاقات کشور را روز جمعه متوجه شود و نسبت به مشکلات بی‌تفاوت باشد.

فعال بین‌الملل با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خادم الرضا(ع) و ملت ایران بود مدرس گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران و بحران مختلف حضور فعال داشت و در برابر  بحران‌های داخلی و جهانی مخصوصا بحران سلامت تلاش فراوان داشت و سرافرازانه پیروز شد و به نخبگان و افراد فعال در جامعه گفت که برای مبارزه با کرونا باید واکسن ساخت و همین کار در کشور انجام شد.   

وی افزود: دولت شهيد آیت‌الله رئیسی به جوانان اعتماد کرده بود و  به افراد نخبه که قصد مهاجرت به خارج کشور را داشتند فرصت داد و با تشکیل شرکت دانش بنیان مشکلات مربوطه را سامان بخشید.  

فعال بین‌الملل عنوان کرد: توجه کنیم این بار خواستیم انتخاب کنیم درست انتخاب کنیم و حرمت خون شهدا را نگه داریم.  

شریعتمدار عنوان کرد: دولت شهید آیت‌الله رئیسی بدهکارترین دولت را تحویل و گرفت و  بدهی‌های به بار آمده را  تحویل داد و اکنون به لطف همین دولت کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی رایگان درمان می‌شوند.

وی گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی ۹۰ درصد هزینه ناباوری تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت و داروهای متعدد وارد داروخانه‌های کشور شد و تامین شرایط بیمه زنان عشایر، روستایی و خانه‌دار در کشور محقق شد.

مدرس جامعه المصطفی تاکید کرد: امروز باید در سوگ عزیزان قیام کنیم و بهترین‌ها را با بصیرت و آگاهی انتخاب کنیم چرا که رئیس جمهور کشورمان گوهر گران‌بها بود و خداوند ایشان را برای انتخاب درست پیش‌رویمان قرار داد. 

شریعتمدار با بیان اینکه اگر شهید آیت‌الله رئيسی شهید نمی‌شد هرگز او را نمی‌شناختیم و بعد از رجایی به  سید علی خامنه‌ای رهبر عزیزمان رای نمی‌دادیم ابراز کرد: به لطف خدا در انتخابات به شبیه رئیسی رای خواهیم داد. 

وی ادامه داد: حاضران به غائبان خبر دهند تا رسالت درست در انتخابات به بهترین شکل انجام شود و انتخاب با بصیرت و آگاهی صورت پذیرد‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر