logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۷۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

انسجام ملی باعث پیروزی کشور است+عکس

انسجام-ملی-باعث-پیروزی-کشور-است+عکس
امام جمعه ایجرود گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی، ولایت‌مداری و گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن، حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و موفقیت کشور و ناامید کردن دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به‌ مناسبت سالروز فتح خرمشهر عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ایجرود با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد زرینه امام جمعه شهرستان و با حضور اعضای شورای تامین، مسئولان و بسیجیان در سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ایجرود در این مراسم ضمن گرامیداشت روز فتح خرمشهر و روز دزفول گفت: ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که در میدان نبرد حق و باطل، از حق و حقیقت دفاع جانانه می‌کنند و باطل را نابود و ذلیل می‌سازند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: عزت، اقتدار و نقش پُررنگ حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و بین‌الملل، مرهون خون پاک شهدا و رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و جانبازان است.

زرینه در ادامه مراسم، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای خدمت گفت: مردم‌داری، گره از مشکلات مردم باز کردن، در بین مردم بودن، اخلاق‌مداری و ساده‌زیستی، از جمله ویژگی‌های مشترک بین شهید آیت‌الله رئیسی، شهید آیت‌الله آل‌هاشم و سایر همراهان است.

وی افزود: حفظ وحدت و انسجام ملی، ولایت‌مداری و گوش به فرمان ولی بودن، حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف و عدم پیروی از نقشه‌ها و برنامه‌های معاندین و منافقین، باعث پیروزی و موفقیت کشور و ناامید کردن دشمنان می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر