logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

دستگاه‌ها در رفع مشکلات زنجان پای کار باشند

دستگاه‌ها-در-رفع-مشکلات-زنجان-پای-کار-باشند
معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به مشکلات مناطق حاشیه شهر زنجان گفت: دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات حاشیه شهر زنجان پای کار باشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان با اشاره به توجه مسئولان برای حاشیه‌نشینی و رفع مشکلات در این بخش از زنجان اظهار کرد: مشکلات حاشیه‌ شهر زنجان به دلایل مختلف برمی‌گردد که در طول زمان اتفاق افتاده و بحث محرومیت در این مناطق ایجاد شده که باید این وضعیت ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دخیل نسبت به این موضوع باید وارد شوند، عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها برای حل این مشکلات پای کار باشند و با تقسیم کار درست نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه‌هایی که در زمینه رفاهی نیز به منظور خدمات‌رسانی در مناطق حاشیه زنجان پای کار بوده و برای اهالی منطقه سایان خدمات‌رسانی کنند خاطر نشان کرد: باید توزیع عادلانه خدمات شهری در حاشیه شهر نیز اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه باید در رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر از جمله مهدیه زنجان اقدامات لازم انجام شود و موضوع و مشکلات ساخت و ساز در این منطقه که مطرح بوده نیز مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام شود بیان کرد: در این منطقه دستگاه‌های زیرساختی نیز باید به مشکلات اهالی این منطقه ورود کنند تا مشکلات زیرساختی آنها برطرف شود.

رفیعی با بیان اینکه باید این منطقه به لحاظ بهداشتی و رفاه عمومی و همچنین مسائل حمل و نقل عمومی ارتقا یابد ادامه داد: این اقدامات باید زمانبدی شده و نسبت به تحقق آنها اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان مصوبات خوبی در حوزه فعالیت این کارگروه در استان زنجان داشتیم افزود: همه دستگاه‌‎هایی که در عضو این کارگروه هستند باید نسبت به تحقق مصوبات اقدام کنند چرا که اعتبارات خوبی در این سفر به این کارگروه داده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها مصوبات را به صورت ویژه پیگیری کنند، افزود: در این حوزه مصوبات خوبی برای استان داشتیم و بخش اعظمی از مصوبات پیگیری شده و بخشی نیز در حال تکمیل است که نیاز هست هر چه سریع‌تر اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی گفتمان نظام را دنبال کرده و ترویج دادند عنوان کرد: امیدواریم که بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

رفیعی با اشاره به حضور مردم در مراسمات تشییع و یادبود شهدای خدمت گفت: هیچ یک از رسانه‌ها سلطه نتوانستند حضور مردم را کتمان کنند و حضور نیز پیامی داشت و پیام آن برای امثال ما این بود که مردم چنین مسئولی را می‌خواهند.

وی با تاکید براینکه مردم مسئولی را می‌خواهند که روحیه جهادی داشته و در بین مردم باشد، افزود: همه اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی برای ما درس بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به حضور عزتمندانه شهید آیت‌الله رئیسی در عرصه بین‌المللی گفت: در این عرصه از نظام و انقلاب با عزت و افتخار دفاع کردند و با اقدام خود شاهد گشایش‌های زیادی در عرصه بین‌المللی بودیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر