logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۹۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۲۴ هزار کارگر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

۲۴-هزار-کارگر-تحت-پوشش-تأمین-اجتماعی-هستند
مدیرکل تأمین اجتماعی استلان زنجان گفت: ۲۴ هزار نفر بیمه شده اصلی اجباری تحت پوشش تأمین اجتماعی ابهر هستند.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف تحت پوشش هستند گفت: ۲۴ هزار نفر بیمه شده اصلی اجباری تحت پوشش تأمین اجتماعی ابهر هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی شهرستان ابهر هستند، گفت: از جمله برنامه‌های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، افزایش مبلغ وام‌های ضروری است.

عزیزخانی تصریح کرد: مبلغ این وام‌ها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم ۴ هزار فقره وام ضروری به مستمری‌گیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی اظهار داشت: شمار بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی شهرستان ابهر حدود ۳۳ هزار نفر است که با افراد تحت تکفل خود بالغ بر ۸۱ هزار نفر هستند و بیمه‌شدگان تأمین‌ اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت‌هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر