logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان در گفتگو با موج رسا:

پروژه شهیدان کریمی در حال اجراست

پروژه-شهیدان-کریمی-در-حال-اجراست
شهردار زنجان با اشاره به روند اجرای پروژه شهیدان کریمی گفت: این پروژه به سرعت در حال اجراست و پنج پروژه‌ای هم که قرار است در غرب زنجان در قالب پروژه شهیدان کریمی انجام شود پیشرفت خوبی دارد.

علیرضا فیروزفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه پروژه شهیدان کریمی زنجان به سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: پنج پروژه‌ای هم که قرار است در غرب زنجان در قالب پروژه شهیدان کریمی انجام شود روند خوبی دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پل فرهنگ سه راه امجدیه زنجان که اخیرا در شورای فنی استان مطرح و نسبت به تخریب و نوسازی آن تصمیم‌گیری شد ادامه داد: مابقی بخش‌های پروژه‌ کاملا فعال هستند.

شهردار زنجان خاطر نشان کرد: پل فرهنگ در مرحله طراحی قرار دارد و بعد از تایید نهایی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرسازی هشت پایه‌ مسیر پروژه انجام شده است، ادامه داد: پایه یک آخرین پایه‌ای بود که در حال تکمیل بوده و امیدواریم تا یک ماه آینده بتوانیم عرشه پل را در بخش‌هایی از این پروژه مشاهده کنیم.

فیروزفر با تاکید براینکه در جبهه‌های دیگر کار نیز کانال اصلاحی سه راه امجدیه با قوت در حال انجام است، خاطر نشان کرد: در میدان مدیریت و در تقاطع ثمین هم پروژه در حال اجرا بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی که پروژه در زیرسازها در بخش معارضات تاسیساتی درگیر بود هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: برخی از این زیرساخت‌ها و تاسیسات نیازمند رعایت توالی کار بوده و در برخی از جاها باهم درگیر هستند.

شهردار زنجان با بیان اینکه کانال شهری با خط انتقال فاضلاب درگیر بوده که اقدامات در این زمینه باید به نوبت انجام شود، گفت: یک شبکه عظیمی از خطوط مخابرات در این پروژه‌ها داریم که باید جا‌به‌جا شود که این اقدام آغاز شده و در چندین نقطه خطوط انتقال آب و فاضلاب نیز به نوبت در حال انجام است.

وی در ادامه با تاکید براینکه در این عملیات احتیاج به قطعی برق است که امیدواریم برق منطقه‌ای استان همکاری لازم را داشته باشند بتوانیم پروژه را جلو ببریم، ادامه داد: برای ایجاد زیرسازی‌ها در برخی از بخش‌های پروژه عملیات حفار ماشین‌آلات در زیر دکل‌های فشار قوی انجام می‌شود.

فیروزفر با بیان اینکه شرکت توزیع برق نیز در خصوص جمع‌آوری معارضات تاسیساتی همکاری لازم را داشتند، خاطر نشان کرد: با این اوصاف پروژه مسیر اصلی خود را پیدا کرده و معارضات در حال حل و فصل است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر