logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۷۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری سومین آزمون حفظ عمومی قرآن کریم

برگزاری-سومین-آزمون-حفظ-عمومی-قرآن-کریم
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: سومین دوره آزمون حفظ عمومی قرآن کریم در ابهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سومین آزمون اعطای مدرک عمومی حفظ قرآن کریم در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این آزمون‌ها در دو بخش بانوان و آقایان در مؤسسه قرآنی انوار وحی برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام آزمون از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز ۲۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

شجاعی تصریح کرد: به پذیرفته‌شدگان در این آزمون، مدرک معتبر از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم اعطاء خواهد شد، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این آزمون به مؤسسه قرآنی انوار وحی شهرستان ابهر مراجعه کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه قرآن کتابی است برای انتخاب بهترين زندگی که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق پیدا می‌کند، گفت: مهمترین نقشی که قرآن با آن عظمتش می‌تواند در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می‌شویم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سر راهمان برداشته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن در خانه در سایر افراد خانواده اثر دارد، پدر و مادری که خواندن قرآن جزو برنامه زندگی آنان است فرزندانشان نیز به فراگیری و خواندن قرآن علاقه‌مند می‌شوند و این خود یکی از راه‌های تعلیم قرآن به فرزندان است، زیرا کودک و نوجوان به طور عمده تحت تأثیر سخنان والدین، معلمان و دوستان است و این تأثیرپذیری در کودکی بیشتر از پدر و مادر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر