logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با موج‌رسا:

رئیس جمهور آینده باید ویژگی‌ مردم‌داری داشته باشد

رئیس-جمهور-آینده-باید-ویژگی‌-مردم‌داری-داشته-باشد
کارشناس مسائل سیاسی مردم‌داری و مردم‌باوری را دو خصیصه برجسته شهید آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید ویژگی‌ مردم‌داری داشته باشد.

فرهاد مهدوی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار داشت: دولت شهید آیت‌الله‌ رئیسی دولتی بود که به راحتی می‌توان گفت دولتی زنده و مردمی بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی بود که ملت را احیا کرد و از شر ویروس منحوس کرونا نجات داد، افزود: مشکلات آبرسانی به مناطق محروم، مشکلات انرژی(برق و گاز)، پتروشیمی‌ها، معیشتی مردم، احیای کارخانه‌هایی که کاملاً از مدار تولید خارج شده بود و بسیاری از کارگران هر روز در حال تحصن بودند و غیره را پیگیر و به نتیجه رساند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دولت شهید آیت‌الله‌ رئیسی در مقابل تهمت‌ها و دروغ‌ها صبر کرد، ادامه داد: با اقداماتی که برخی از افراد انجام می‌دادند مقابله به مثل نمی‌کرد و فضای کشور را به سمت آرامش هدایت می‌کرد.

مهدوی تصریح کرد: شهید آیت‌الله‌ رئیسی انسان‌ها و جان‌های تشنه را احیا کرد، تشنه خدمت بود نه قدرت، تشنه تبعیت از ولایت بود و هر کاری که احساس می‌کرد ولی فقیه با آن موارد همراه و هم دل است پیگیری می‌کرد و به سرانجام می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه این دولت ویژگی مردم‌داری داشت و این مردم‌داری را نه در شعار بلکه در عمل نیز نشان داد و شب و روز نمی‌شناخت، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم اخلاق‌مدار بود، عدم وابستگی به باندها و قدرت داشت، در انتخابات مجلس شورای اسلامی از هیچ حزب، گروه و فردی حمایت نکرد و دشمن‌شناس بود.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آیت‌الله‌ رئیسی به جای اینکه به کدخدا توکل کند به خدا توکل کرد و این توکلش به خدا باعث موفقیتش شد. 

مهدوی با بیان اینکه رئیس‌جمهور آینده باید ویژگی‌های شخص رئیس جمهور شهید را داشته باشد و بتواند برنامه‌های تدوین شده را اجرا کند، تصریح کرد: خیلی از طرح‌هایی که شهید آیت‌الله‌رئیسی کلنگ‌زنی کردند، تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی گفت: اگر برنامه‌های رئیس‌جمهور آینده با با برنامه‌های فعلی کشور تعارض داشته باشد دوباره کشور دچار عقب‌گرد و رکود می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت آینده باید ولایت‌مدار، مردم‌دار، دارای بصیرت و دشمن شناس باشد و از تفرقه پرهیز کند، یادآور شد: دولت آینده باید به فکر احیای تمام موجودی‌های ملت ایران باشد و مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر