logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۷۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نخستین گروه حجاج زنجانی دوشنبه اعزام می‌شوند

نخستین-گروه-حجاج-زنجانی-دوشنبه-اعزام-می‌شوند
مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اعزام نخستین گروه حجاج زنجانی دوشنبه هفتم خرداد ماه گفت: حجاج زنجانی در قالب ۶ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

محمدجواد یگانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اعزام حجاج زنجانی به سرزمین وحی اظهار کرد: نخستین پرواز حجاج از زنجان به مدینه دوشنبه هفتم خرداد ماه خواهد بود و اولین پرواز ساعت ۰۲:۲۵ دقیقه بامداد از زنجان به مدینه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دومین پرواز نیز همان روز از ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه انجام می‌شود، عنوان کرد: اعزام حجاج زنجانی در قالب ۶ پرواز انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه سومین و چهارمین پرواز حج از زنجان روز سه‌شنبه هشتم خرداد ماه به ترتیب ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه و ۱۸:۲۵ دقیقه انجام می‌شود، ابراز کرد: پنجمین و ششمین پرواز نیز از زنجان چهارشنبه نهم خردادماه به ترتیب در ساعات ۰۴:۴۵ دقیقه و ۱۳:۲۵ دقیقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه از استان زنجان یک هزار و ۳۹۸ نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد ادامه داد: حجاج استان قزوین نیز از طریق فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد که تعداد آنها ۱۲۸ نفر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فرآیند تحویل بار غیرهمراه حجاج جهت کنترل و بازرسی توسط عوامل اجرایی در فرودگاه شهدای زنجان آغاز شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر