logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۷۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

رئیس‌جمهوری در تراز شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب کنیم

رئیس‌جمهوری-در-تراز-شهید-آیت‌الله-رئیسی-انتخاب-کنیم
امام جمعه ابهر گفت: در انتخابات پیش‌رو، رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم، ما طعم انتخاب صحیح را چشیدیم و فهمیدیم انتخاب درست با انتخاب نادرست فرق می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا گفت: هفته‌ای که گذشت، هفته بسیار غمباری برای ما ملت ایران بود، در حادثه تلخ شهادت رئیس‌جمهور عزیز و همراهان گرامیشان، یکی از کادرهای پرواز بهروز قدیمی اهل شهرستان ابهر و روستای درسجین است.

بیشتر بخوانید

 وی ضمن عرض تسلیت این حادثه غمبار به امت اسلامی گفت: ان‌شاءالله که خداوند تبارک تعالی به همه مخصوصاً رهبر عزیزمان که صاحب عزای اصلی هستند صبر و جزای خیر عطا کند.

مرادپور افزود: مراسم پرشکوه تشییع پیکر این شهدا هم باز در تاریخ ما یک نقطه عطف، یک افتخار بزرگ، یک نمادی از اتحاد همدلی یکپارچگی و نمادی از فهم عمیق و بصیرت عجیب ملت ایران در صفحات تاریخ به یادگار گذاشت و یک ثروت و دستاورد ملی شد، یعنی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی با شهادت خود هم خدمت بزرگی به امت اسلامی ایران انجام داد.

وی با بیان اینکه دیروز یکی از اجتماعات تاریخی در شهر ما رخ داد، گفت: در هیچ حادثه‌ای این میزان جمعیت را خیابان‌های ما یک جا به خود ندیده بود و همچنین در روستای درسجین عظمت تشییع را دیدیم.

مرادپور ضمن تقدیر و قدردانی از مردم شهرستان بابت حضور پرشکوه خود در مراسم تشییع، گفت: مردم همیشه هم دنیا و هم مسئولان را شگفت‌زده کرده و دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار می‌کنند و قطعاً جزای خیر از امام عصر (عجل) دریافت خواهند کرد.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: برای امنیت این اجتماعات عظیم شاید محسوس نباشد ولی نیروهای انتظامی ما بسیار زحمت کشیدند، مسئله بسیار جدی است، در یک روز رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه را از دست دادیم و یک حادثه بزرگی است و هر کشور بود به هم می‌ریخت .

مرادپور با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی بسیاری از کارخانجات تعطیل شده از جمله کارخانه نیشکر هفت‌تپه را راه انداخت، گفت: یعنی از بنیان کار را درست کرد تا کارگرها به سرکار رفتند، بسیاری از بدهی‌های بانکی را در این شرایط اقتصادی خاص پرداخت کرد.

وی اظهار داشت: یکی از این ملاک‌های ثبات اقتصادی در این شرایط، ثبات دلار است، چون بازار از لحاظ ارزی احساس امنیت دارد و اگر این اقدامات ادامه پیدا می‌کرد ما ثبات بیشتری می‌دیدیم‌، انشاءالله ما رئیس‌جمهوری را در این تراز انتخاب کنیم، ما طعم انتخاب صحیح را چشیدیم و فهمیدیم انتخاب درست با انتخاب نادرست فرق می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات جدید با دقت بیشتری انتخاب کنیم، گفت، گول شعارها را نخورید، از الان بوی شعارهای مذاکره و اتحاد با آمریکا را داریم می‌شنویم، هنوز رئیس ‌جمهور دفن نشده ما شنیدیم بوی گند این شعارها آمد، نگذارید در این مدت کسانی که رئیس جمهور شهید ما را آزرده و به تمسخر گرفتند و برخی هم با چسباندن خود به این شهیدان بزرگوار خودشان بالا ببرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر