logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۷۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

شهید آیت‌الله رئیسی تصویری امیدبخش ارائه کرد

شهید-آیت‌الله-رئیسی-تصویری-امیدبخش-ارائه-کرد
امام جمعه ایجرود گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، آن‌هم در جایگاه ریاست جمهوری ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایجرود که در مصلا، با حضور مسئولان و اقشار مردم مومن و خداجو برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت علی‌الخصوص سیدالشهدای اهل خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: شهدای خدمت، اجر و مزد آن همه زحمات و مجاهدت‌های خالصانه و صادقانه خود را گرفتند و محبوب ملت شدند و مردم داغدار با حضور میلیونی خود در شهرهای مختلف از تبریز تا بیرجند و از قم تا مشهد و مخصوصاً تهران مراسم با شکوه تشییع و خاکسپاری را انجام دادند. 

بیشتر بخوانید

وی خدمات ارزنده هشتمین رئیس جمهور را میراثی گران‌بها برای تراز مدیریت انقلابی خوانده و بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، آن‌هم در جایگاه ریاست جمهوری ارائه کند.

امام جمعه ایجرود ضمن اشاره به داغ سنگین شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان گفت: این فقدان سخت، داغ پر حرارتی بر قلب رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و عموم ملت قهرمان و صبور ایران اسلامی بود.

امام جمعه ایجرود با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه معتبر تبریز گفت: ایشان با سلوک صمیمانه و مردمی‌اش، به آرزوی دیرینه خود رسید و سومین امام جمعه شهید شهر تبریز شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به‌ مناسبت شهادت جانسوز رئیس جمهور خدمتگزار و همراهان گفت: شهید دکتر رئیسی، عالمی مجاهد، رئیس جمهوری مردمی و با کفایت، خادم‌الرضا علیه‌السلام، فداکار، اهل تلاش شبانه‌روزی در راه خدمت به مردم و برای پیشرفت کشور و اصلاح امور بود، خستگی‌ناپذیر بود، خستگی نمی‌شناخت، از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان و رقیبان ناراحت نمی‌شد و آزردگی خاطر مانع از تلاش و کار جهادی او نشد.

امام جمعه ایجرود، شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان را سلیمانی دیپلماسی ایران معرفی کرد و گفت: عضویت در شانگ‌های و بریکس، دریافت بدهی‌های قدیمی از انگلیس، ترمیم روابط و بازیگری مهم و پرنقش ایران اسلامی در اوراسیا، دفاع جانانه از مردم مظلوم غزه و توجه به دیپلماسی منطقه‌ای و ده‌ها خدمت اثرگذار دیگر، از جمله اقدامات مهم اولین وزیر امور خارجه شهید کشور هستند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر