logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

مردم دیگر رئیس جمهور پشت میزنشین قبول نمی‌کنند

مردم-دیگر-رئیس-جمهور-پشت-میزنشین-قبول-نمی‌کنند
امام جمعه سلطانیه گفت: شهید آیت‌الله رئیسی توقعات مردم از مسئولان را بالا برد و مردم دیگر رئیس جمهور پشت میزنشین و به‌دور از مردم را قبول نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سلطانیه؛  با بیان اینکه هشتمین رئیس‌جمهور کشور، به همراه جمعی از خدمتگزاران صدیق آسمانی شدند، گفت: حقیقتاً روز‌های سختی برای ملت وفادار و انقلابی است و با الطاف الهی این مصیبت برای ملت و رهبر عظیم‌الشأن آسان خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی هر جا مسئولیت گرفت، تحول آفرین شد افزود: در قوه مجریه که سال‌ها بالاترین مقام اجرایی از خدمت خالصانه به مردم دور شده بود با اصرار بسیاری با رأی مردم به دستگاه اجرایی کشور وارد شد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ایشان تخریب‌ها را به جان خرید، تا اینکه در راه خدمت به شهادت رسید گفت: کسری بودجه چند صد هزار میلیاردی، تورم ۶۰ درصدی و مرگ روزانه ۷۰۰ نفر به خاطر کرونا را در آغاز ماموریتش داشت اما در این سه سال همه شاخص‌ها را مثبت کرد.

حسینی‌نسب بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی توقعات مردم از مسئولان را بالا برد و مردم دیگر رئیس جمهور پشت میز نشین و به دور از مردم را قبول نخواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس دوازدهم در هفتم خرداد، به نظارت از مجلس جدید پرداخت و عنوان کرد: مجلس جدید باید مسائل اصلی را مقدم بدارد و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر، ابراز کرد: رزمندگان اسلام خرمشهر را از چنگال دشمن نجات دادند و همین مسئله سبب بازگشت روحیه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح ایران شد.

 حسینی نسب با گرامیداشت چهارم خرداد، روز دزفول افزود: مردم دزفول مقاومت کردند و شهر را تخلیه نکردند و  مقاومت و پایداری را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر