logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۸۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

شهید آیت‌الله رئیسی سرمایه‌ مدیریتی کشور بود

شهید-آیت‌الله-رئیسی-سرمایه‌-مدیریتی-کشور-بود-
امام جمعه خرمدره گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور کشور اقدامات ارزشمندی در کارنامه خود داشت و ایشان یکی از سرمایه‌های مدیریتی کشور بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی یکی از سرمایه‌های مدیریتی کشور بود. چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، یکی از بهترین افراد خوب و نمونه را از دست دادیم اظهار کرد: در یک دهه اخیر که ایشان تحولات بزرگی را در کشور ایجاد کرد در تولیت آستان قدس؛ به عنوان رئیس قوه قضائیه و به عنوان رئیس جمهور کشور اقدامات ارزشمندی در کارنامه خود داشت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه قوه مجریه اگر چه ممکن است در ساختاری مشخص دخالت در سیاست‌گذاری داشته باشد، اما استقلال در سیاست‌گذاری کلان ندارد ابراز کرد: مگر اینکه سیاست‌گذاری اجرایی نسبت به وظایف خود داشته باشد و آیت‌الله رئیسی با معرفت و تقوای سیاسی نسبت به این جایگاه واقف بود.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه محبت مردم به شهید جمهور، مرهون تلفیق کار جهادی الهی و خدمت به مردم است و حضور حماسی مردم در تشییع این مرد بزرگ و همکاران و همراهان او، محصول همین تلفیق بود افزود: این حضور حماسی نشان می‌دهد که سبک مدیریتی ایشان، یک تابلو برای امروز و آینده بوده و موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

زاهدی‌پور تاکید کرد: به امید خدا ملت ایران با رأی مجدد به سبک مدیریت شهید آیت‌‌الله رئیسی حماسه 28 خرداد 1400 را تکرار خواهد کرد و برخی‌ها در انتخابات نقش بدل برای آیت‌الله رئیسی را بازی خواهند کرد که ملت باید مواظب باشد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری هند در چابهار، به عنوان نگاه به شرق در روابط بین‌المللی، می‌تواند با ایجاد شاهراه بندری برای کشورهای آسیای مرکزی و خود هند با جمعیت تقریبی یک و نیم میلیارد نفری، ابتکاری دیگر برای مقابله با تحریم‌ها و البته بهره‌برداری از دیگر پیامدهای اقتصادی و سیاسی این اقدام به نفع کشورمان خواهد بود. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر