logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۷۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

مسئولان باید شهید خدمت را الگو قرار دهند

مسئولان-باید-شهید-خدمت-را-الگو-قرار-دهند
امام جمعه ماهنشان گفت: علم، جهاد، کسب رضایت، خدمت خالصانه از ویژگی‌ها آیت‌الله رئیسی بود، همه مسئولان باید خود را به این صفات مزین کنند و شهید راه خدمت را الگو و اسوه برای جمیع خدمت‌گزاران قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته ماهنشان گفت: پیام رهبر معظم انقلاب در پی رحلت شهادت گونه آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید آن بزرگوار بهترین معرف شخصیت ایشان و  سایر شهدا است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به نوعی ارزیابی ایشان از کارنامه شهید است، حضرت آقا بر ویژگی خدمت صادقانه و خالصانه ،خستگی‌ناپذیری، مردمی بودن، علم، جهاد، کسب رضایت الهی از ویژگی‌های شهید رئیسی شمردند.

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: همه مسئولان باید خود را به این صفات مزین کنند و شهید راه خدمت الگو و اسوه برای جمیع خدمت‌گزاران قرار بگیرد.

وی ابراز کرد: برگزاری پرشور تشیع پیکر شهدای خدمت که حتی رسانه‌های معاند هم نتوانستند عظمت آن را کتمان کنند و تمام دنیا شاهد این حضور شد. 

علی‌اکبری ادامه داد:  این حضور گسترده نشان داد که مردم در همه حال به مسئول خادم و جهادی و تلاشگر سنگ تمام می‌گذارد. 

وی عنوان کرد: همچنین این حضور نوعی اعلام آمادگی برای انتخابات هشتم تیر و لبیک چند باره مردم به نظام است. 

امام جمعه ماهنشان یادآور شد: دیدار سران کشورهای مختلف با مقام معظم رهبری برای عرض تسلیت و ایشان از این فرصت استفاده کرده و تاکید بر ادامه ارتباطات و تقویت آن کردند.

وی افزود: سران کشور‌های مختلف در این ایام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند، آنان بر نقطه اشتراک اشاره کردند و بر تداوم مسیر جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و ابراز داشتند که با صبر و پایداری مردم، حوادث تلخ سپری و منشا حرکت خواهد بود.

علی‌اکبری ادامه داد: مجلس یازدهم شورای اسلامی در برهه زمانی خاص به پایان رسید و مجلس دوازدهم هم بر مبنای تحلیل کلان رهبر حکیم انقلاب اسلامی مجلس انقلابی خواهد بود.

وی تصریح کرد: چند نکته از مجلس دوازدهم خواستار هستیم، پایبندی به مبانی ارزش‌های اساسی انقلاب و نظام، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن‌ها و پایبندی به استقلال همه جانبه کشور و مقدم داشتن حل مسائل اصلی کشور و حضور مستمر در بین مردم است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر