logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۷۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

فتح خرمشهر نماد ایستادگی ملت ایران بود

فتح-خرمشهر-نماد-ایستادگی-ملت-ایران-بود-
امام جمعه طارم با بیان اینکه دو عامل مهم ایستادگی و حضور مردم در صحنه‌ها باعث شد نقشه دشمنان خنثی شود گفت: فتح خرمشهر نماد مقاومت‌ و ایستادگی ملت ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان این سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز ایثار و مقاومت در برابر انواع توطئه‌ها از طرف دشمن است اظهار کرد: در طول چند سال این توطئه‌ها ادامه داشته و دو عامل مهم باعث شده که نقشه دشمنان در توطئه‌ها خنثی شود و آن ایستادگی در برابر اصول اسلامی و حضور مردم در صحنه و میدان است و این دو عامل در همه جا کلید فتح و فرج است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: فتح خرمشهر نماد مقاومت‌ و ایستادگی ملت ایران بود و نتیجه ایستادگی و مقاومت پیروزی است.

امام جمعه طارم ابراز کرد: تبریک، تهنیت و تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب کشور و همراهان ایشان که ایران را عزادار کرد و از تمام ملت ایران و مخصوصا اهالی شهرستان طارم قدردانی می‌کنم که در مراسمات مربوطه حضور گسترده داشتند.

منصوری با بیان اینکه رئیس جمهور در حل مشکلات مردم سنگ تمام گذاشته بود و دغدغه اصلی ایشان مشکلات مردم و پرداختن به این مهم بود ابراز کرد: مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع ایشان ثابت کردند مسئولانی که برای مردم کار کند محبوب و مجذوب قلب‌ها می‌شوند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم ایران اقتدار، عزت و قدرت ایران را به دنیا نشان داد و پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزار در آورد و ایشان خادم‌الرضا(ع) بود و در آغوش این امام بزرگوار نیز آرام گرفت.

منصوری با بیان اینکه متاسفانه روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی مجری پست شبکه تلویزیونی اسرائیل احساس خوشحالی کرد و گفت باید شیرینی پخش کنیم اذعان کرد: باید دقت کرد چرا که دشمنان در کمین هستند و می‌خواهند به کشور ضربه بزنند اما ملت ایران هوشیار و با بصیرت بوده و به لطف خداوند و فرمایشات رهبری هیچ اختلالی در کشور ایجاد نخواهد شد و دشمن مثل همیشه ناامید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گرگ‌ها در کمین بوده و دنبال فرصتی هستند از نجابت و وفاداری مردم سو استفاده کنند و ملت با بصیرت دشمن‌شناس هستند و نقشه آنها خنثی خواهد شد گفت: به امید خدا زحمات ۳۳ ماهه رئیس جمهور محترم در آینده‌ای نه چندان دور آثار خود را نشان خواهد داد و مردم بدانند کارها با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر