logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۷۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

خوشه‌ محصولات لبنی و توریسم در استان زنجان تشکیل می‌شود

خوشه‌-محصولات-لبنی-و-توریسم-در-استان-زنجان-تشکیل-می‌شود

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به ثبت 6 خوشه در استان زنجان گفت: خوشه‌ محصولات لبنی و توریسم نیز به تعداد خوشه‌ها در استان زنجان اضافه می‌شود.

ایرج احمدی گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه فرهنگ بسته‌‌بندی در بین کشاورزان در استان زنجان هنوز نهادینه نشده است اظهار کرد: از سرمایه‌گذارانی که قصد راه اندازی واحد بسته‌بندی محصولات کشاورزی را دارند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه روش بسته بندی واحد‌ها باید به روز باشند افزود: سرمایه گذاران در این بخش‌ها از هر لحاظ مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان شرکت فعال صادرات در حوزه کشاورزی وجود ندارد ابراز کرد: باید شرکت‌های صادراتی محصولات کشاورزی در استان زنجان راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه در استان قزوین خوشه بسته بندی راه اندازی شده است افزود: تشکیل خوشه‌های بسته‌بندی در صادرات محصولات کشاورزی بسیار موثر بوده و در حال حاضر خوشه بسته‌بندی در استان زنجان هنوز تشکیل نشده است.       

محمدی با اشاره به اینکه 9 خوشه در استان زنجان شناسایی شده است افزود: در حال حاضر از این 9 خوشه 6 خوشه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خوشه‌های روی٬ فرش٬ کفش٬ چاقو٬ ملیله٬ مس به ثبت رسیده است افزود: ثبت خوشه‌های محصولات لبنی و توریسم نیز در ردیف ثبت قرار دارند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به تشکیل خوشه فرش در استان زنجان گفت: نتایج تشکیل این خوشه در بحث صادرات و تولید فرش استان بسیار تاثیر گذاشته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر