logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۷۸۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

بارش‌های پراکنده در زنجان ادامه دارد

بارش‌های-پراکنده-در-زنجان-ادامه-دارد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: به جهت عبور امواج ضعیفی از جو منطقه، رخداد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق نیز دور از انتظار نیست و بارش باران در زنجان ادامه خواهد داشت.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هوای استان امروز عمدتا ابری و گاهی با وزش باد همراه است اظهار کرد: به دلیل عبور امواج ضعیفی از جو منطقه، رخداد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در استان دور از انتظار نیست و این شرایط ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در روز شنبه امواج کمی تقویت شده و مقدار بارش‌ها به‌ویژه در ارتفاعات بیشتر خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: وزش باد طی ساعاتی از بعد از ظهر روزهای شنبه و یکشنبه نسبتا شدید خواهد بود. با این شرایط دمای هوا تا اوایل هفته آینده بتدریج افزایش می‌یابد.

سلطانی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته عبارت است شامل ایستگاه سجاس با پنج درجه کمترین و ایستگاه حلب با 22 درجه بیشترین دمای استان را ثبت کرده‌اند. دمای فعلی شهر زنجان ۱۳ درجه سانتی‌گراد است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۱۹ درجه، ابهر هشت و ۲۰ درجه، خرمدره ۹ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۱۹ درجه، قیدار ۶ و ۱۹ درجه، سلطانیه پنج و ۲۰ درجه و ماهنشان ۱۲ و ۱۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر