logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۷۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه زنجان:

گرایشات باطنی از شهید آیت‌الله رئیسی مردی شریف ساخت

گرایشات-باطنی-از-شهید-آیت‌الله-رئیسی-مردی-شریف-ساخت
رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه حقیقت انسان‌ها قلبشان است گفت: بخشی از وجودمان که تمایلات قلبی را به تصویر کشیده و ترسیم می‌کند گرایشات باطنی و باور‌های دینی است و گرایشات باطنی از شهید آیت‌الله رئیسی مردی شریف ساخت.

جلال بازرگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با وجود گرایشات باطنی، باور‌های دینی و علایق قلبی از خود شخصیتی ساختند که حجت را بر همه تمام کردند، گفت: خداوند متعال به این مرد بزرگ و شریف مناصب پستی و ظاهری متعددی را عطا فرمودند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ایشان مسئولیت قوه قضائیه، آستان قدس و بالا‌ترین مقام اجرایی کشور را داشت..

رئیس دانشگاه زنجان عنوان کرد: دلبستگی دنیوی نیز نتوانست این مرد شریف را از علایق الهی و معنوی جدا کرده و از باور‌ها، تعلقات الهی و معنوی شخصیتی ساخت که نتوانست در مسیر خدمت به مردم شب و روز نشناسد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی به طور خستگی‌ناپذیر خدمات بزرگی را برای مردم ایران و مسلمانان گام برداشت و این توانمندی که در ایشان بود نشان داد که توانست این مسیر سخت را تا پای جان ادامه دهد.

بازرگان تصریح کرد: نظام مترقی جمهوری اسلامی ایران به برکت زحمات امام راحل، خون گران‌بهای شهدا و رهبری حکیم فرزانه انقلاب به قدری مستحکم است که امروزه با شهادت بالاترین مسئولیت اجرایی کشور، در شرایطی که رئیس مجلسی انتخاب نشده است، مملکت از هر آسیبی به دور و در امان است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم پشتیبان رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان خطوطی که ایشان ترسیم می‌کنند هستند، کشور ایران هیچ آسیبی نخواهد دید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر