logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۷۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شهید رئیسی مزد خود را از امام رضا(ع) گرفت

شهید-رئیسی-مزد-خود-را-از-امام-رضا(ع)-گرفت-
مدیر حوزه علمیه خواهران استان گفت: شهید رئیسی جزو خادمان امام رضا(ع) بود که پاداش اقدامات خالصانه خود را از امام هشتم(ع) گرفت و شهادت گوارای وجودت مرد خدا.

حجت‌ الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان عزیز ایشان را خدمت مقام معظم رهبری و مردم بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم اظهار کرد: با شهادت آیت‌الله رئیسی نظام کشور آسیب جدی به خود دید چرا که یک خدمت‌گزار واقعی را از دست داد و امیدواریم افراد منتخب ادامه دهنده راه و منش ایشان در جامعه باشند و برای مردم و آسایش مردم گام‌های مثبت بردارند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: یکی از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور که رهبر انقلاب نیز بیانیه‌هایی در این زمینه صادر کرده‌اند؛ روحیه خدمت‌گزاری بالا و خستگی‌ناپذیر بودن ایشان و خدمت برای مردم و درک مشکلات جامعه بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی برای رسیدن به مشکلات مردم ناملایمات را تحمل و برای حل مشکلات جامعه شب و روز به این مهم پرداختند.

محدر اضافه کرد: ویژگی اصلی ایشان که می‌تواند در جامعه به عنوان الگو از آن نام برد خود را وقف به ملت کرد و وظیفه خود را به درستی انجام داد.

وی افزود: ایشان به سوگند خود در ارتباط با مسئولیت پذیرفته شده در کشور عمل کردند و ما خدا را شاهد و ناظر این فعالیت‌های مفید ایشان برای کشور و مردم می‌دانیم چرا که خدمت واقعی به کشور باید در میان مردم و برای مردم باشد و مشکلی از مشکلات پیش آمده را حل کند و شهید رئیسی به وعده خود درباره پیشرفت کشور عمل کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب جمهوری اسلامی در شب ولادت امام رضا(ع) آسمانی شد اظهار کرد: ایشان خدمات زیادی برای زائران و آستان قدس انجام داد و شهادت روزی هر کس نمی‌شود بلکه این لطف خدا برای بندگان برگزیده خود است و شهادت در شب تولد امام رضا(ع) پاداشی از جانب خداوند متعال و امام مهربانی‌ها بود زیرا ایشان خالصانه و دلسوزانه خادم ملت بود و در این راه نیز به شهادت رسیدند.

محدر ابراز کرد: خادم واقعی بودن برای مردم و خدمت‌گزار آنان بودن توفیقی از جانب خداست و ایشان در عرصه‌های مختلف کشور حضور خالصانه داشتند است و برای مردم و در راه خدمت‌گزاری به مردم جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خدمات ارزشمندی برای کشور و ملت انجام دادند و در واقع می‌توان گفت غروب خادم‌الرضا(ع) در شب طلوع امام هشتم(ع) به حق پیوست و این پاداش اقدامات مهم ایشان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر