logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۷۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبر داد:

برگزاری مراسم تدفین شهید قدیمی در ابهر

برگزاری-مراسم-تدفین-شهید-قدیمی-در-ابهر
فرماندار ابهر گفت: مراسم تدفین پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی در روستای درسجین ابهر برگزار می‌شود.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: شهید بهروز قدیمی بعد از انتقال به ابهر طی مراسمی از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰، از میدان امام حسین تا میدان آسیاب ابهر بر دوش مردم تشییع می‌شود و بعد از آن در ساعت ۱۵ به زادگاهش روستای درسجین منتقل و مراسم تدفین پیکر مطهر این شهید بزرگوار در زادگاهش برگزار خواهد شد و همچنین در ساعت ۱۷ مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت در مسجد جامع ابهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه وظیفه ما برگزاری مراسم تشییع با شکوه برای این شهید بزرگوار در شهرستان است، گفت: این شهید افتخار این شهرستان است، سرگرد شهید بهروز قدیمی که به عنوان سرگرد فنی بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید در کنار وی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، زاده روستای ابهر بوده و نکته‌ای جالب پیرامون این مسئله این است که شهید طارمی نیز که از همراهان حاج قاسم سلیمانی در زمان شهادت بوده نیز زاده شهرستان ابهر است.

ذوالقدر تصریح کرد: شهدا ولی نعمت ما هستند و ما خود را مدیون ایثار، ازخودگذشتگی، صبر و استقامت شهدا می‌دانیم که با تقدیم جان شیرین خود در راه اسلام، از ارزش‌های نظام دفاع کردند.

فرماندار ابهر گفت: هرچه داریم از برکت خون شهداست و عزت و افتخار و عظمت امروز انقلاب اسلامی مدیون شهدای والامقامی است که از وجود خود گذشتند تا ارزش‌ها بماند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر