logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۷۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رئیس هیأت بوکس استان زنجان انتخاب شد

رئیس-هیأت-بوکس-استان-زنجان-انتخاب-شد
نصر‌الله سائلی با کسب ۱۱ رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت بوکس استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان زنجان با حضور علی دانشمندفر ‌دبیر فدراسیون بوکس، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

پنج نفر برای تصدی ریاست این هیا‌ٔت ورزشی، ثبت نام کرده بودند که در ادامه سه نفر کناره‌گیری کردند و در نهایت سائلی با کسب ۱۱ رأی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت ورزش‌های همگانی استان را برعهده بگیرد.

رئیس هیأت بوکس در این جلسه گفت: تربیت مربیان، توسعه‌ باشگاه‌های ورزشی، دانش‌افزایی و جذب بیشتر مردم به این ورزش از جمله برنامه‌های مهم این هیأت است.

نصرالله سائلی برنامه‌های خود را در دو حوزه کوتاه و بلند مدت ذکر کرد و افزود: توسعه کمی و کیفی رشته المپیکی بوکس در سطح استان، تبدیل بوکس استان به قطب بوکس کشور و توسعه زیرساخت‌ها و امکانات از جمله برنامه‌های پیش‌رو است.

 

وی، استعدادیابی گسترده، بالا بردن منش پهلوانی و احترام به پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد.

 

سائلی پیش از این به مدت یک دوره ۴ ساله رئیس هیأت و پنج ماه سرپرست هیأت بوکس استان زنجان بود.

 

همچنین در این جلسه اعضای مجمع یک دقیقه به احترام شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و همراهان آنها سکوت کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر