logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۷۸۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

برنامه رسمی امتحانات هماهنگ کشوری اعلام شد

برنامه-رسمی-امتحانات-هماهنگ-کشوری-اعلام-شد
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه رسمی و جدید امتحانات هماهنگ کشوری اعلام شد و با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور، مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری در روزهای ۶ و هفت خرداد فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان، احسان تقی‌بیگلو گفت: برنامه رسمی و جدید امتحانات هماهنگ کشوری اعلام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امتحانات هماهنگ کشوری در پایه‌ ششم و نهم نوبت خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و روند طبیعی خود را پشت سر خواهد گذاشت.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: از تمامی دانش‌آموزان خواهشمندیم آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و بدون هیچگونه استرسی مطالعه کرده تا خود را برای امتحانات آماده کنند.

وی درباره لغو امتحانات نهایی تا پایان هفته گفت: دانش‌آموزان با کارت ورود به جلسه‌ای که قبلا دریافت کرده‌اند در امتحانات پیش‌رو شرکت می‌کنند، فقط برنامه امتحانی آن‌ها تغییر می‌کند.

تقی‌بیگلو عنوان کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور، مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری در روزهای ۶ و هفت خرداد فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر