logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۷۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قهرمان پاورلیفتینگ آسیا در گفتگو با موج‌رسا:

رئیس جمهور شهید از جامعه ورزشی حمایت می‌کرد

رئیس-جمهور-شهید-از-جامعه-ورزشی-حمایت-می‌کرد
قهرمان پاورلیفتینگ آسیا گفت: افتخارم این است که برای آخرین بار آیت‌الله رئیسی را با خوش‌رویی تمام برای اهدای جایزه به بنده دیدم ایشان مانند پدری مهربان از جامعه ورزشی حمایت می‌کرد.

شهلا قهرمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: برای همه مردم ایران و همچنین بنده نبود مردی شریف و بزرگ بسیار تلخ و دردآور است. ایشان لحظه‌ای دست از کار بر نداشته و برای آبادانی مملکت تلاش می‌کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: افتخارم این است که برای آخرین بار آیت‌الله رئیسی را با خوش‌رویی تمام برای اهدای جایزه به بنده دیدم. همان لحظه همچنان در ذهنم جاری و ساری است، مانند پدری مهربان از جامعه ورزشی حمایت می‌کرد.

قهرمان پاورلیفتینگ آسیا عنوان کرد: شهید رئیسی مرد عمل بودند و عنایت ویژه‌ای به جامعه ورزشی داشتند و دغدغه حل مشکلات قشرهای مختلف جامعه را از جمله ورزشکاران از اولویت‌های این مرد بزرگ بود.

وی ادامه داد: ایشان به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید، این ضایعه دردناک را خدمت جامعه بزرگ ورزش استان زنجان و کشور عزیزم ایران تسلیت گفته و صبری زینبی برای رهبر و خانواده آیت‌الله رئیسی ملقب به خادم‌الرضا از خداوند بخشنده و رحمان خواستارم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر