logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۷۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا:

عدالت‌خواهی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود

عدالت‌خواهی-از-ویژگی‌های-بارز-شهید-رئیسی-بود
امام جمعه ماهنشان گفت: عدالت‌خواهی و فساد‌ستیزی، ساده‌زیستی، خستگی‌ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت و خدمت به مردم از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بزرگوار بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: شهادت سید خدوم و محبوب رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از حزن و اندوه را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌ها نشاند و غم بزرگی در دل‌های ما پدیدار کرد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگر‌های مسئولیت، عطر خدمت و روحیه جهادی را با خود به ارمغان آورد.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه ایشان دارای ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی و رفتاری فراوانی بودند بیان کرد: عدالت‌خواهی و فساد‌ستیزی، ساده‌زیستی، خستگی‌ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت و خدمت به مردم از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود.

وی ابراز کرد: پشتکار، تواضع، دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی، حضور بی‌تلکف در بین مردم، تمکین در برابر قانون تنها جزئی از ویژگی‌های وجودی ایشان بود.

علی‌اکبری تاکید کرد: همه این صفات برخواسته از اونس او با عبادت سحر، توکل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی بن موسی‌الرضا بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به خیل شهیدان مخصوصا شهید رجائی و با هنر پیوست.

وی اظهار کرد: امید این بود که برکات خدمت و مدیریت مجاهدانه این رادمرد انقلابی و خدوم بیش از پیش تداوم داشته باشد اما دریغا که این آرزو محقق نشد.

امام جمعه ماهنشان گفت: برپایی عزاداری فراگیر در مساجد، مصلی‌ها، دانشگاه‌ها و غیره در سراسر کشور مخصوصا در شهرستان برگزار با انجام شود تا جلوه‌دار شخصیت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراهشان باشد و بر همگان معرفی شود.

علی‌اکبری ادامه داد: تداوم مسیر خدمت و جهاد و حل مشکلات کشور و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری از وظایف مهم آحاد جامعه است.

وی تصریح کرد: هر چند شهید آیت‌الله رئیسی از بین ما رفته‌اند اما راه او ادامه دارد، شاید درخت نظام و انقلاب نیاز به خون این شهیدان داشت.

امام جمعه ماهنشان افزود: چرا که درخت نظام و انقلاب هر روز به برکت خون پاک شهیدان تنومند‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: امید است که همه ما بتوانیم از رهروان راستین این شهید بزرگوار و همراهانشان باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر