logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۷۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد:

ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم

ریل‌گذاری-آیت‌الله-رئیسی-برای-خدمت-به-مردم
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم گفت: باید راه خدمت به مردم را که رئیس جمهور شهید طی کرد، ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید ناصحی‌مقدم امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی نماد خدمت به مردم بود و مردم نیز به این موضوع شهادت می‌دهند، اظهار کرد: رئیس جمهور با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به حضور خالصانه رئیس جمهور شهید در استان‌ها به منظور حل مشکلات مردم و گفتگوی چهره به چهره با مردم گفت: در هر جایی مشکلی وجود داشت با تمام وجود برای رفع آن تلاش می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ما یک دوره خدمت به مردم را گذراندیم، عنوان کرد: امروز مشکلات زیادی را در جامعه داریم و منکر مشکلات نیستیم اما در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی علاوه بر حل بسیاری از مشکلات ریل‌گذاری قابل توجهی برای رفع بسیاری از مشکلات نیز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی رئیس جمهور شهید و تیم قوه مجریه خدمت به مردم بود عنوان کرد: در این حادثه ما افراد تاثیرگذاری را از دست دادیم و این موضوع حزن و اندوه ما را بیشتر می‌کند.

ناصحی‌مقدم با اشاره به اینکه وزیر امور خارجی درد کودکان غزه را درد خودشان می‌دانست، خاطر نشان کرد: کشوری که در ریل خدمت باشد مردم قدر آن را می‌دانند و با پشتیبانی از مسئولان بسیاری از مشکلات به راحتی برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از این رئیس جمهور شهید و راهی که طی کردند یاد بگیریم که تنها راه، حل مشکلات ریل خدمت به مردم است خاطر نشان کرد: اگر همه ما این راه را در پیش بگیریم و از سیاست‌بازی و حاشیه‌ها به دور باشیم بسیاری از مشکلات قابل حل است اما متاسفانه گاهی اوقات حاشیه‌ها باعث فراموشی خدمت به مردم می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴