logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۷۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

آیت‌الله رئیسی خادمی مردمی بود

آیت‌الله-رئیسی-خادمی-مردمی-بود-
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام سعی و تلاش شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم و کشور بود ایشان خادمی شایسته، شجاع و مردمی بود.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه خدمت مردم شریف ایران شهادت رئیس جمهور محبوب و ساعی کشور را تسلیت عرض می‌کنم، اظهار کرد: خاک کشور ایران به داشتن چنین افراد موفق و شجاع به خود افتخار می‌کند و به خود می‌بالد و چه بسا افراد شایسته‌ای که در دامن این خاک پر برکت به کشور و مردم خدمت خالصانه کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ایشان هشتمین رئیس جمهور کشورمان بودند که در عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شده بود به همراه تمامی همراهان به شهادت رسیدند افزود: ایشان در ایامی که تبلیغات ریاست جمهوری بود و به عنوان ریاست جمهور شرکت کرده بود بنده به عنوان یک طلبه تمام دغدغه‌ام این بود که ایشان تربیت شده آستان قدس و فرصت خادمی امام رضا(ع) را داشتند و به زائران امام رضا(ع) خدمت می‌کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان، با نیت صادقانه بود و ایشان تمام نیروی خود را به کار گرفت تا باری از دوش مردم برداشته شود اذعان کرد: این روحیه پر تلاش را در زمانی که خادم امام رضا(ع) بود در خود پرورش دادند و توانست سکان هدایت کشور را به دست گیرند و کشور را به بهترین شکل ممکن هدایت و راهنمایی کنند و در آخر در راه پیشرفت کشور به درجه رفیع شهادت برسند.

باقری تاکید کرد: ایشان در مدت ریاست جمهوری دغدغه اصلی خود را مردم و مشکلات آن‌ها دانست و تمام سعی و تلاش خود را در این مسیر به کار برد و اینگونه بود که پرونده زندگی ایشان ختم به خیر شد و ایشان خادمی شایسته، شجاع و مردمی بود.

وی گفت: شهید رئیسی در برخورد با مردم متواضع بود و در اصل خادم اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و خدمات مفید و موثری در این راه ارائه داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در انجام کارهای کشور خالصانه رفتار کردند و شبانه‌روز در تلاش بودند و خستگی برای ایشان واژهای تعریف نشده بود، شهید رئیسی مهمترین عامل برای مخالفت با رژیم صهیونیست و استکبار جهانی بود.     

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر