logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۷۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

عدالت‌محوری از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

عدالت‌محوری-از-ویژگی‌های-آیت‌الله-رئیسی-بود-
امام جمعه طارم گفت: آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت خود با تمام نیروهای برای رفاه مردم تلاش کرد و ولایتمداری، عدالت‌محوری و مردم‌گرایی از ویژگی‌های اخلاقی ایشان است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه عرض تبریک و تسلیت شهادت غیور مردان خطه ایران بر محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، خانواده‌های معظم و مکرم و بیت شریف شهدای عزیز در این حادثه غم‌انگیز که تمام ملت در حزن و اندوه از دست دادن عزیزان زحمت‌کش هستند، دارم اظهار کرد: شهادت حق مسلم این مسئولان دلسوز مردم و زحمت‌کش است و چه بسا شهادت روزی و نصیب هر فردی نمی‌شود و آنکه در راه کشور و پیشرفت آن به مقام شهادت نائل آید انسان والایی است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: آيت‌الله رئیسی دارای روحیه بزرگ و جهادی بودند ایشان خدوم و خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف بود اگر غیر این بود ظلم و جفا در حق شهدا است.

امام جمعه طارم افزود: در راس امور رئیس جمهور که سید محرومان بودند و برای رفاه حال مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار بردند و با نیت مردم و برای مردم پا به عرصه نهادند و در این مدت کوتاه در مسئولیت خود به جدی وارد شدند‌ و دستاوردهای مهم برای کشور به دست آوردند.

حجت‌الاسلام منصوری عنوان کرد: رئیس جمهور و رئیس قوه مجریه در این مدت کوتاه کاری کردند کارستان و بزرگ که توانستند ایران اسلامی و قوی را به جهان نشان دهند و پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا به احتزار در آورند و نام ایران بر زبان‌ها افتد و اقتدار آن برای همگان واضح و مشخص باشد.

وی گفت: حضور رئیس جمهور مقتدر ایران در صعب‌العبورترین مسیرها نشان از وظیفه‌شناسی ایشان مسئولیت‌پذیر بودن آن بزرگوار است که با دلسوزی برای رفاه حال مردم تلاش کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند و شهادت گوارای وجودشان باد که همه در راه خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم بوده است.

امام جمعه طارم افزود: چنانچه مقام معظم فرمودند؛ مردم هیچ نگران نباشند و خللی در کار کشور پیش نمی‌آید و مسئولان به جد، مرتب و منظم کارها را پیش خواهند برد و انجام خواهند داد.

وی عنوان کرد: طبق قانون معاون اول رئیس جمهور مسئولیت مدیریت قوه مجریه را بر عهده گرفتند تا به امورات کشور پرداخته شود و در روزهای آتی در عرض ۵۰ روز انتخاب ریاست جمهوری در کشور برگزار خواهد شد.

امام جمعه طارم تاکید کرد: در در سالروز ولادت امام رضا(ع) سید برگزار مسئولیت قوه مجریه را تحویل گرفتند و امروز هم در سالروز ولادت آن حضرت امام رضا(ع) در راه خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات مربوطه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: در کل می‌توان گفت که ولایتمداری، عدالت محوری و مردم گرایی در راس امورات ریاست جمهوری بود و از ایشان جدا نبود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر