logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) ابهر:

عمل صادقانه‌ شهید رئیسی سرمشق خواهد بود

عمل-صادقانه‌-شهید-رئیسی-سرمشق-خواهد-بود
مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) ابهر گفت: شهید رئیسی در مسیر خدمت فردی خستگی‌ناپذیر و نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و عمل صادقانه‌اش همواره سرمشق خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسن زلفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: رئیس‌جمهور شهید سیدابراهیم رئیسی، دومین شخصیت مهم کشوری بود و خبر غم‌انگیز شهادتشان همه ما را ناراحت کرد و شهادت زیبنده او بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهدا در پیشگاه الهی رزق ویژه دارند، گفت: خادم امام رضا (ع) در روز ولادت امام رضا (ع) به امام رئوف ملحق شد‌.

مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) ابهر افزود: شهادت اتفاقی نیست و طی فرایند خودسازی و توجه به معاد، یاد و ذکر خداوند، زندگی ساده و خدمت‌رسانی به مردم حاصل می‌شود که این موارد از جمله ویژگی‌های شهید ابراهیم رئیسی بود و نتیجه کارهایش رسیدن به فیض شهادت بود بنابراین شهادت یک‌باره بدست نمی‌آید بلکه در طول زندگی بدست می‌آید.

حجت‌الاسلام زلفی گفت: برای ما سخت است انسان‌های دلسوزی مثل ایشان را از دست بدهیم و ایشان در طول زندگی با سختی‌هایی که داشتند، رشد کرده و خدمات ارزنده‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند و شهادت این خادم ملت در حین مأموریت که شب و روز نمی‌شناخت، با آن کسی‌که دل به دنیا داده و دلسوزی ندارد و مجاهد نیست فرق دارد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی مثل استاد شهیدش شهید بهشتی مظلومانه رفت، ولی مردم مجاهدت‌های او و هیأت همراهش را فراموش نمی‌کنند، گفت: سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری بود که در جهان اسلام مطرح بود، در تاریخ و حافظه ملت و در قلوب مؤمنین ماندگار شد و شهدا در زمان ظهور در رکاب امام زمان (عج) خواهند بود و راه شهدا را رفتن و عاقبت امور ختم به شهدا شدن سعادت است.

حجت‌الاسلام زلفی اظهار داشت: او در مسیر خدمت فردی خستگی‌ناپذیر و نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و عمل صادقانه‌اش همواره سرمشق خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر