logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۷۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبر داد:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت رئیس‌جمهور در ابهر

برگزاری-مراسم-سوگواری-شهادت-رئیس‌جمهور-در-ابهر
فرماندار ابهر گفت: در پی شهادت جانکاه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید راه خدمت و شهدای همراه ایشان، مراسم بزرگداشتی در ابهر برگزار خواهد شد‌.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در پی شهادت جانکاه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید راه خدمت و شهدای همراه ایشان در ابهر از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در مسجد جامع ابهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بین این شهدا، شهید بهروز قدیمی از اهالی روستای درسجین بوده که در این سانحه به عنوان کادر فنی در بالگرد حضور داشته است. 

فرماندار ابهر تصریح کرد: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک پاسدار سپاه انصارالمهدی، خلبان، کمک‌خلبان و مسئول فنی از جمله سرنشینان این بالگرد بودند که در مسیر خدمت به مردم به فیض شهادت نائل آمدند.

فرماندار ابهر گفت: شهادت در مسیر خدا، برای بزرگ مردی که از مردم برآمد، با شادی و غم آنها زیست، برای پیشرفت و بالندگی شأن شب را از روز نشناخت و سرانجام در سخت‌ترین مناطق این مرز پر گهر، آخرین امانت الهی که جانش بود را در طبق اخلاص نهاد.

وی بیان کرد: بی‌شک این حادثه جانگداز نقطه عطف انسجام و افزایش همبستگی ملی در بین آحاد نخبگان و مردم خواهد بود و همه دستگاه‌های دولتی همچون گذشته در فرآیند خدمت به ایران اسلامی سرافراز خواهند بود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر