logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۷۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

دستگيری قاتل فراری بعد از 20 سال در زنجان

دستگيری-قاتل-فراری-بعد-از-20-سال-در-زنجان
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگيری قاتل فراری بعد از 20 سال خبر داد و گفت: اين قاتل مرتکب چهار فقره قتل شده بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، محمدعلی آدينه‌لو اظهار داشت: در تاريخ سیزده اردیبهشت ماه 1383 خبري به مرکز پيام فرماندهي انتظامي شهرستان زنجان واصل می‌شود که در يکی از محلات شهرستان درگيری خونين رخ داده است، بلافاصله عوامل کلانتری به محل اعزام و با اجساد دو کودک و يک خانم و آقا مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وي ادامه داد: با تحقيقات ميدانی انگشت اتهام بسوي پدر خانواده متوجه و متهم در اقدامی ضربتی بلافاصله ساعاتي بعد از ارتکاب قتل دستگير و با تشکيل پرونده جنايي به دادسرا منقل می‌شود.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم با قرار مقام قضائي به زندان منتقل و بعد از مدتي با توديع وثيقه از زندان آزاد و در موعد مقرر هيچ وقت به زندان مراجعت نمی‌کند که در آن زمان تلاش براي کشف محل اختفای وي بي‌نتيجه می‌ماند.

آدينه‌لو با اشاره به اينکه؛ پی‌جوئی مجدد کارآگاهان دايره جنايی در قالب درخواستی به عرض مقام قضائي رسيد، گفت: قاتل فراری در يکی از استان‌های شمالی کشور شناسايی و در اقدامی فني طی مراقبت‌های پيرامونی دستگير و در 30 اردیبهشت ماه امسال به زندان مرکزی زنجان تحويل شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: حکم قصاص قاتل، به جهت قتل دو کودک و همسر و برادر در ايام فرار وی از طريق ديوان عالی کشور به صورت غيابی صادر شده بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر