logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۷۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شهید رئیسی شوق خدمت به مردم محروم را داشت

-شهید-رئیسی-شوق-خدمت-به-مردم-محروم-را-داشت-
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد زنجان گفت: رئیس جمهور شهید کشورمان مردمی، دلیر و مهربان از نسل شهید رجایی بودند و دغدغه قشر پایین و محروم جامعه را داشتند و در راه خدمت به مردم نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرشید جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه متاسفانه صبح امروز رئیس جمهوری را از دست دادیم که نسل شهید رجایی بود و دغدغه بزرگ و اصلی ایشان رسیدگی و حمایت از قشر محروم و مستضعف جامعه بود گفت: توسعه و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از دغدغه‌های ایشان بشمار رفته و همه مردم شاهد این تلاش روزافزون بودند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: ایشان لحظه‌ای دست از کار و کوشش برنداشته و دلسوز مردم و کشور در وضعیت‌های بحرانی بودند چه در شرایطی که دشمنان ایجاد کرده بودند چه در بلایا و حوادث طبیعی؛ ایشان در میان مردم ظاهر شده و هر لحظه پای کار بودند.  

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به اینکه رئیس جمهور در شرایط بسیار سخت و دشوار در کنار مردم بودند و به آن‌ها دلداری می‌دانند عنوان کرد: سید ابراهیم رئیسی به لحاظ شخصیتی از نسل مهربانی بود و خود را همرنگ مردم می‌دید.  

وی ادامه داد: ایشان ملقب به خادم الرضا بوده و مردم را بیشتر درک می‌کرد و در برابر حجمه انتقادات و سخنان و تهمت‌های ناروایی که دشمنان قسم خورده در ارتباط با عملکرد ایشان و نظام جمهوری اسلامی می‌گفتند شکیبایی به خرج داده و صبوری می‌کردند.  

جعفری اذعان کرد: رئیس جمهور معزز و توانمند ایرانی قانون مدار و منظم و سختگیر در تمامی امورات بوده و شخصی نمونه با ایمان و اهل مبارزه با نفس و تمایلات شیطانی بودند و این رمز موفقیت ایشان بشمار می‌رفت.  

وی خاطرنشان کرد: این شخص بزرگ داغی بر دل مردم نهاده و به درجه رفیع شهادت رسیدند که این شهادت در راه خدا لیاقت هر فردی نمی‌شود، آن‌هایی که الهی هستند و خدای یکتا را در تمامی امور در نظر می‌گیرند و در میان مردم هستند می‌توانند به این مقام نائل آیند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر