logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۷۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اقتدار پليس پايان بخش يک قمه کشي شد

اقتدار-پليس-پايان-بخش-يک-قمه-کشي-شد
فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره در پي قمه‌کشي و قدرت‌نمايي و ايراد ضرب و جرح در ميدان آزادي خرمدره از اقدام مقتدرانه پليس در مهار مجرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  سرهنگ علی‌رضا مقدم اظهار داشت: در پي وصول چندين فقره خبر به سامانه 110 با موضوع درگيري شديد منجر به قمه‌کشي و استفاده از سلاح سرد، تهديد و ارعاب، تخريب اموال و خودروهاي عبوري شهروندان، ضرب و جرح و راه‌بندان در ميدان آزادي شهر خرمدره بلافاصله اکيپ يگان امداد به محل اعزام شد. 

بیشتر بخوانید

وي افزود: با حضور ماموران در محل؛ هويت فرد خاطي که داراي سوء سابقه متعدد کيفري بوده و با در دست داشتن يک قبضه قمه اقدام به ايراد خسارت به خودروهاي عبوري و هم ايراد جراحت به افراد در حال تردد مي‌کرد محرز شد. 

مقدم تصريح کرد: تلاش ماموران براي آرام کردن اين شخص و اقدامات اوليه بي‌نتيجه مانده و با تهديد و ارعاب فرد خاطي مکررا به سمت ماموران حمله‌ور شده و با قمه در دست اقدام به جرح يکي از همکاران مي‌کند. 

فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره با اشاره به اينکه تمرد و ايجاد رعب و وحشت و قمه‌کشي اين فرد استمرار پيدا کرد، اظهار داشت: سراکيپ گشت يگان امداد مقتدرانه با رعايت قوانين بکارگيري سلاح ضمن تيراندازي هوايي با شليک يک تير به پاي اين مجرم وي را مهار، دستگير و جهت مداوا از طريق اورژانس به بيمارستان منتقل کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر