logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۷۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت برای جوانان

برگزاری-برنامه‌های-اوقات-فراغت-برای-جوانان
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تلاش‌ها در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت اصلاح زندگی جوانان بر اساس سبک زندگی اسلامی با هویت ایرانی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، حمیدرضا اسماعیلی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با ارائه گزارشی از فعالیت کمیته‌های ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: در این راستا تلاش‌ها در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت اصلاح زندگی جوانان بر اساس سبک زندگی اسلامی با هویت ایرانی است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر حمایت از فعالیت سمن‌ها و همچنین گروه‌های جهادی افزود: این برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف هم اجرا می‌شود که دهه کرامت و دهه ولایت از این مناسبت‌ها است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای گروه‌های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال اشاره و تصریح کرد: این اردو نتایج قابل توجهی را در پی خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی انجام شده اردوها برای واحدهای بزرگ و همچنین کارگاه‌های کوچک برگزار خواهد شد.

وی بر ادامه برنامه‌های ترویج ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: در این راستا مراکز مشاوره رایگان در استان از ۱۱ واحد به ۱۸ واحد افزایش یافته است.

همچنین جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان هم در این جلسه گفت: این جلسه از شهرستانی تا عالی‌ترین سطح و به ریاست رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی آمار ابلاغی برای برگزاری تعداد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را ۶ جلسه در سال اعلام و تصریح کرد: در سال گذشته باید ۴۸ جلسه برگزار می‌شد که ۳۱ جلسه برگزار شد و در شهرستان خدابنده هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است.

بازرگان با تشریح روش‌های فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: این ستاد با مشارکت جوانان، مدیران و دستگاه‌های اجرایی و در راستای هماهنگی و تقسیم وظایف امور مربوط به جوانان در بین دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر