logo
امروز : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رسانه‌ها مشعل‌های امید را روشن می‌کنند

رسانه‌ها-مشعل‌های-امید-را-روشن-می‌کنند
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه اهمیت رسانه هرگز از اهمیت کسی که در میدان است کمتر نبوده و این را در عملیات وعده صادق تجربه کردیم گفت: رسانه‌ها مشعل‌های امید را جامعه روشن می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار حسین سلامی امروز در رویداد «جام رسانه امید» با بیان اینکه این رسانه‌ها هستند که پیش‌فرض‌های جوامع امروز را شکل می‌دهند و ارزش‌ها را جا‌به‌جا می‌کنند، اظهار کرد: رسانه‌ها هنجارهای اجتماعی را می‌سازند و خوب بدهای جامعه را تعریف می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه رسانه‌ها مشعل‌های امید را در اذهان جامعه روشن می‌کنند و یا گاهی شعله‌ها امید را خاموش می‌کنند ابراز کرد: جهان در مسیر یک نبرد رسانه‌ای سخت به سر می‌برد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرایش جنگی حق و باطل در بُعد رسانه‌ها کاملا واقعی، پیوسته و شبانه‌روزی است، تاکید کرد: ما ارزش رسانه‌ها را می‌دانیم و آنچه که می‌تواند یک عمل در مقیاس تاکتیکی را به واقعیتی در مقیاس راهبردی تبدیل کند، رسانه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه شاید زنده‌ترین و نزدیک‌ترین مصداق این واقعیت همین عملیات وعده صادق است ادامه داد: این عملیات از دید ما یک عملیات محدود بود ضربه زدن به دو نقطه با استفاده از تعداد محدودی موشک و پهباد برای یک هدف معین که آن تبیه یک رژیم به عقل بود که جز منطق قدرت چیز دیگری را نمی‌شناسد.

سردار سلامی با تاکید براینکه ما باید قلب سیاسی استکبار را نشانه می‌گرفتیم، عنوان کرد: ما باید به قلب استکبار و مرکز ثقل سیاسی آنان برای نفوذ به جهان اسلام ضربه می‌زدیم.

وی با بیان اینکه ارمغان موجودیت رژیم صهیونیستی آوارگی مردم بی‌گناه فلسطین است، ادامه داد: ما در این عملیات باید به نقطه حمله می‌کردیم تا دشمن را آرام کرده و فوران مستی آن را خاموش کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق دو نقطه را در نظر گرفتیم ابراز کرد: ما می‌دانستیم آرایشی که در برابر ما قرار دارد جهانی است و گستره جغرافیایی آن منطقه یعنی آمریکا، فرانسه، انگلیس و اردن با پشتیبانی اطلاعاتی بخش دیگری از کشورهای منطقه و خود رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: ما می‌دانستیم که این کشورهای استکبار در یک ائتلاف واکنش نشان خواهند داد و به میدان خواهند آمد و این جزوی از فرض‌های واقعی عملیات بود.

سردار سلامی با بیان اینکه تصمیمی که برای اقدام علیه رژیم غاصب گرفته شد از یک سو قلب متصل به وحی و صاحب یک حکمت و ژرف اندیشی و دشمن شناسی از سویی دیگر و یک حرکت استثنایی در تاریخ بود، ادامه داد: وسعت این تصمیم و شجاعتی که در آن نهفته بود و حکمتی که این تصمیم را پشتیبانی می‌کرد و آن پیامد بسیار قوی و گسترده‌ای که این عملیات را به آینده منتقل می‌کرد از درون تدبیر رهبر انقلاب ریشه گرفت و وسعت تصمیم بر ناشناختی‌های ما غلبه کرد و ما را در مسیر طراحی و تاکتیکی این عملیات قرار داد.

وی با بیان اینکه رسانه انبساط دهنده میدان تاثیر بوده و سازنده کره تاثیر از یک اقدام نقطه‌ای است ادامه داد: این کار رسانه است که نقاط را به حجم تبدیل می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه اهمیت رسانه هرگز از اهمیت کسی که در میدان است کمتر نبوده و این را نه در وعده صادق بلکه در بسیاری از رخدادهای جامعه خودمان تجربه کردیم خاطر نشان کرد: رسانه می‌تواند در این نبرد پیام‌آور امید باشد در جایی که دشمن برای خاموش کردن شعله‌های امید جامعه ما تلاش جهانی انجام می‌دهد و هر چند که در این فضا ما نبرد نابرابر را تجربه می‌کنیم مثل همه فضاهای نبرد ما، مانند تحریم اقتصادی کشورمان یک تنه در برابر قدرت‌های اقتصادی جهان ایستاده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر