logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۷۷۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
خادمیار امام رضا(ع):

لطف امام رضا(ع) به زندگی برکت می‌دهد

لطف-امام-رضا(ع)-به-زندگی-برکت-می‌دهد
خادمیار امام رضا(ع) گفت: خادم امام رضا(ع) شدن به زندگی برکت و توفیق به خدمت آن راهگشای هر مشکلی است.

اسکندر خدرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اول خدا و بعد امام رضا(ع) را شاکریم که به ما این توفیق را داده است که جزو خادمان آستانش باشیم اظهار کرد: از سال 95 بنده توفیق این را داشتم که جزو خادمان امام هشتم باشم و به این افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بنا به تصمیماتی که انجام شده بود از افراد مختلف به عنوان خادمیار برای انجام کارهای مختلف ثبت نام به عمل می‌آمد افزود: در این مهم نیز بنده هم اقدام به ثبت نام کردم و یکی از مهمترین روزهای زندگی بنده همین ثبت نام کردن و خادمیار شدن در آستان قدس امام رضا(ع) است.

خادمیار امام رضا(ع) با بیان اینکه واقعا توفیق در این راه شامل حال بنده شد تا در جوار امام رضا(ع) باشیم و به زائران این امام بزرگوار خدمت کنیم ابراز کرد: از سال 1395 مدام به خدمت امام رضا(ع) و زائران آن حضرت می‌رسم و توفیق خدمت در این بارگاه را دارم.

خدرلو با اشاره به اینکه هر کس با یک نیت خاصی به پا بوس امام رضا(ع) مشرف می‌شود اذعان کرد: هر کس در دیدار با امام رضا(ع) نیت‌های خود را خواهان است و می‌داند و یقین دارد امام مهربانی‌ها اگر حاجت خواسته شده بر صلاح وی باشد یقینا آن حاجت برآورده به خیر خواهد شد.

وی گفت: بنده در زندگی هر حاجتی داشته‌‍‌‌ام شکر خدا امام رضا(ع) برآورده کرده است و خدا را شاکرم در این آستان و جزو خدام امام رئوف هستم.

خادمیار امام رضا(ع) با بیان اینکه خاطره خوبی که از یکی از خادمین حرم شنیده‌ام و دوست دارم آن را برایتان بازگو کنم این است افزود: بنا به گفته یکی از خادمین آستان قدس یک مرد ساده لوحی برای پا بوسی امام رضا(ع) به مشهد مشرف می‌شود و در راه از خدام امام رضا(ع) می‌پرسد امام رضا(ع) کجاست؟ خادم در جواب وی می‌گوید برو بالاتر امام آنجاست.

وی ادامه داد: مرد ساده لوح می‌رود و در مسیر چند پله بالاتر نرفته بود که امام رضا(ع) نزد این مرد ساده لوح آمده و آن مرد موفق به دیدن امام هشتم همان ضامن آهو می‌شود. 

خادمیار امام رضا(ع) اضافه کرد: بعد از دیدن آن حضرت مردم ساده لوح در راه برگشت بود که خدامی که وی را راهنمایی کرده بود او را می‌بیند و با نعجب از وی می‌پرسد پس چه شد؟ برگشتی؟ توانستی امام را ببینی؟

وی گفت: مرد ساده لوح جواب داد آری امام رضا(ع) امام مهربانی‌ها را دیدم و برگشتم و این قضیه این را می‌رساند که امام رضا(ع) حواسشان به همه زائران حرم است و لطف امام رضا(ع) به زندگی برکت می‌دهد.  

خادمیار امام رضا(ع) اذعان کرد: خدام پس از شنیدن جواب آن مرد به خود آمد و از گفته خود پشیمان می‌شود و بعد از آن تغییر تحولی در رفتار خود ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کسی که خادم یا خامیار امام رضا(ع) می‌شود در شیوه زندگی، رفتار، گفتار و اخلاق خود تغییر و تحول را عینا می‌بند و این لطف بیکران امام رضا(ع) را می‌رساند تاکید کرد: ما از راه دور برای خدمت به امام رضا(ع) می‌آییم و امام رضا(ع) هم خود کمک حال است.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر