logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۷۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس هیأت شنا استان زنجان مطرح کرد:

حضور ۱۸۲ شناگر در مسابقات استانی

حضور-۱۸۲-شناگر-در-مسابقات-استانی-
نائب رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: ۱۸۲ شناگر متشکل از ورزشکارانی از شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و ماهنشان در مسابقات استانی قهرمانی شنا دختران شرکت داشتند.

سحر ولی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: هیأت شنا استان زنجان در راستای بزرگداشت روز دختر و مسابقات انتخابی یک مسابقه‌ای تدارک دید و این اطلاع رسانی در سطح شهرستان‌ها نیز اتفاق افتاد که با استقبال بی‌نظیری روبرو شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این رویداد که با استقبال بالایی روبرو بود ۱۸۲ شناگر متشکل از ورزشکارانی از شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و ماهنشان ثبت‌ نام و مدارک ارسال کرده و رده‌بندی شدند. 

نائب رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان ادامه داد: 12 شناگر زیر هشت سال داشتیم که کوچکترین آن‌‌ها چهار سال بود و مورد توجه هیأت شنا نیز قرار گرفته، در مسافت 25 متر شنا کرد. 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از ساعت 9:30 دقیقه صبح تا 6 عصر آغاز و به پایان رسید، عنوان کرد: مسابقه شنا در پنج گروه سنی زیرهشت سال، هشت تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال با هم به رقابت پرداختند. 

ولی‌مقدم بیان کرد: شناگران در چهار ماده کرال سینه، قورباغه، کرال پشت و پروانه در 100 متر شنا کردند که در رده‌های سنی ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال بودند. 

وی با بیان اینکه در آیین اختتامیه به نفرات اول تا سوم هر ماده حکم قهرمانی و هدیه اهدا شد، گفت: نفرات برتر به عضویت تیم منتخب استان معرفی خواهند شد. این مسابقات در دو ماه آینده نیز تکرار خواهد شد تا میزان رکورد شناگران مشخص شود. 

نائب رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان اظهار داشت: برگزاری این مسابقات باعث می‌شود تا اعتماد به نفس نوجوانان و جوانان افزایش یافته و کمک می‎‌کند تا با فضای رقابتی آشنا شده تا بتوانند با انگیزه بیشتری شنا کنند.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر