logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۷۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

امیدآفرینی از رسالت مهم روابط‌عمومی‌ها است

امیدآفرینی-از-رسالت-مهم-روابط‌عمومی‌ها-است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در مواجهه با سیاه نمایی‌ها و تلاش‌هایی که دشمن انجام می‌دهد، امید آفرینی و ارتقای سرمایه اجتماعی رسالت مهم روابط‌عمومی‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی در نشست سالیانه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در راستای تبیین و اطلاع رسانی، نقش حاکمیتی دارند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید شناخت کاملی از گفتمان نظام و دولت در زمینه‌های مختلف داشته باشند و آن را در جهت‌گیری‌ها و اقدامات لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید

رفیعی با بیان اینکه با وجود محدودیت منابع و تجهیزات، می‌توان کارهای قابل توجهی انجام داد، افزود: ما یک نیاز فوری به تقویت سرمایه اجتماعی داریم چون دشمن با بهره‌گیری از برتری رسانه‌ای و از طریق عملیات روانی درصدد سیاه نمایی و نا امیدسازی است.

وی گفت: با انگیزه بالا و باور به گفتمان انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از ابزار مناسب و تولید محتواهای خوب می‌توان به تقویت سرمایه اجتماعی، امیدوار بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به اهمیت ارتباط با رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در تنظیم‌گری رابطه مدیران و رسانه‌ها بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوا و امید آفرینی و ایجاد رضایتمندی در مردم، نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر